Perşembe, Haziran 05, 2008

Şampiyon Fenerbahçe

"Bu şampiyonluk bizi hiçbir zaman yalnız bırakmayan taraftarımıza ithaf edilmiştir" yazıyor resmi sitede (bu arada basketbolla ilgili yazılarda fotoğrafları resmi siteden aldığımı belirteyim.Fotoğraf konusunda başka sağlam bir kaynak bilmiyorum ne yazık ki) Ben takımımı yalnız bıraktım ne yazık ki.. Tanjevic geldiğinden beri basket takımından soğudum. Bu sene izlemeye gittiğim tek Avrupa maçı Aris'le oynadığımızdır misal. Her şeye rağmen desteğini esirgemeyen basketbol seyircisi var ama Fenerbahçe'nin. Televizyondan takip ettiğim kadarıyla görebiliyorum onları her maç. Onlara da helal olsun demek düşer..

Dün akşam A.İpekçi'de oynanan maçta Türk Telekom'u 90-79 yenerek, seride skoru 4-1 yaptı Fenerbahçe..ve şampiyon oldu..

Basketbol takımı bu sene çok önemli işler yaptı ama futbol takımı şampiyon olmasa da ön planda olduğu için basket takımının bu şampiyonluğu çok konuşulamayacak ne yazık ki.Zaten 2 gün sonra Euro 2008 de başlıyor..Fırsat varken teşekkür edeyim onlara..

Aslında detaylı bir "Euro 2008-Turnuva Öncesi Son Durum" başlıklı bir yazı koyacaktım bloga ama sene başından beri hak ettikleri desteği vermediğim erkek basketbol takımımıza, şampiyonluk sonrası sevinen taraftar moduyla "Helal olsun sizlere" diyerek blog üzerinden sevgimi gösteriyor artık..Çok şükür, bu takımın taraftar profilini ben oluşturmuyorum. Tanjevic de gelse, manav Hayri de gelse çubuklunun peşinde koşan insanlar var..Taraftarlık da özünde bunu gerektirmiyor mu zaten?

Daha fazla uzatmayayım.. Şampiyon Fenerbahçe..Var mı ötesi..


4 comments:

Blogspor dedi ki...

Ne mutlu Fenerbahçeliyim diyene...

mrcool dedi ki...

ŞAMPİYON FENERBAHÇE... yanyana gelebilecek en güzel iki kelime.

Adsız dedi ki...

çıldırın t_shirt lerini aradı gözlerim ülkersporlu basketbolcuların üzerinde. böyle olmamış, gölge düşmüş..

f.p.c

Adsız dedi ki...

sayın isimsiz

basketbolda rakip olabildiniz mi ki size gönderme yapan t-shirt giysin bu takım?

ülkerspor yazarak acınızı hafifletme çabanızı da anlıyoruz. keşke siz de final görseydiniz de sizinle tartışacak birşeylerimiz olsaydı... 20 yıldır hem türkiye2de hem avrupa'da "kulüp basketbolu"nun lokomotifi olan br takım olarak 10 senede bir evropa gören,5-6 senede bir ligde ilk 5 sıra içine yer almayı becerebilen kulübün taraftarları muhattabımız değildir basketbolda...