Cuma, Haziran 20, 2008

"2 Gün Daha Bekleyin"

Portekiz turnuvadan elendiğine göre, Ronaldo transferine dair haberler iyice ayyuka çıkar diye düşündüm. Yanılmamışız.. Bugünün en çok konuşulan ikinci haberi durumunda Ronaldo'nun olası Madrid transferi..

Kendisine transferi sorulduğunda "2 gün daha bekleyin..Kararımı o zaman vereceğim" demiş Ronaldo. Artık iyice gitmeyi istediğini belli etmiş ayrıca. Transferde tek taraflı karar alınamadığından bahsetmiş ama "İnsanlar benim neyi istediğimi biliyor" imasında da bulunmuş öte yandan..

Ronaldo'nun gazetelere yansıyan demeçlerine baktığımda şımarık ve bir o kadar ne yaptığının farkında olmayan çocuk havası olduğunu düşünmeye başladım iyice. İspanya'ya gittiğinde dil sorunu yaşar mısın? sorusuna "İspanyolca konuşabiliyorum. Ayrıca sürekli İngilizce ve Fransızca pratik yapıyorum" cevabını vermesi, bunun yanında "Scolari'ye karşı oynamak güzel bir şans olur. Ben onu yenmek isterim, o da beni yenmek ister" demesi de bir garip. Gitmek istiyor musun, istemiyor musun? diye sorarlar adama..

Bu Ronaldo-Madrid flörtünden sıkılan insanlar olduğunu düşünüyorum. Bunlardan biri de şüphesiz Alex Ferguson'dur.. Gitmesi durumunda Fergie'nin hayal kırıklığına uğrayacağı hatırlatılıdğında ise "Bu benim kararım. İnsanlar üzülür mü diye endişe etmiyorum.Bunu ben istiyorum" demiş. ve en son ağzından baklayı çıkarmış "Gitmeye dair düşüncem Şampiyonlar Ligi finali öncesine dayanıyor"

Son olarak artık Chelsea'nin hocası olan Scolari'nin Ronaldo'ya "Şans treni bir kez gelir.Onu kaçırmamaya bak" tavsiyesinde bulunduğu yazıyor haberde. Anlaşılan Scolari bir taşla iki kuş vurarak başlamak istiyor yeni işine. Hem Ronaldo'yu United'dan uzaklaştırarak rakibinin gücünü azaltmak, hem de Sir Alex Ferguson'u sinirlendirerek "Ben geldim" mesajı vermek.

2 gün daha bekleyelim bakalım..

2 comments:

Şehzade Ali dedi ki...

Ben sıkıldım en başta.

Adsız dedi ki...

futbolcuların bir takımın efsanesi olmak yerine parayı tercih etmelerini hiç bir zaman anlamadım.(bkz: ronaldo,rüştü,tanju vs..) ha 6 milyon avron var ha 9 ne farkeder ki? manchester in boğucu havasından sıkıldıysa bilemem tabii..