Pazartesi, Mayıs 05, 2008

Yaşattığınız Her Şey İçin Teşekkürler

Fenerbahçe 3 Gençlerbirliği 2

Sivas deplasmanından rahat bir galibiyetle döneceğini düşünüyordum Galatasaray'ın. Skor Sivas'ın lehine 1-0 olduğunda şaşırdım açıkçası. Bir ara gözüm localarında Sivas-Gs maçını izleyenlere takıldı. Maç boyunca da ara sıra onlara baktım. Saç baş yoluyorlardı. Maçın özet görüntülerini izlemediğim için bilemeyeceğim Sivas çok gol mü kaçırdı ya da neden millet neden hop oturup hop kalktı. Bu da garip bir duygu bence. Senin takımın sahada Gençlebirliği karşısında mağlup durumda, oraya bakıp, takımına destek olacağına, gitmiş Sivas'a medet umuyorsun..

Eskiden radyo dinlenirdi tabii maçlarda. Kulaklıklar tribüncünün aksesuarıydı. Herkes birbirine sorardı, "Nasıl gidiyor abi maç?", "Gol mü oldu?", "Kaç kaç?" gibi.. Dün akşamda vardı aramızda maç dinleyenler. Ne yalan söyleyeyim, Gs golü yediği an biraz heyecanlandım onların sayesinde. Ne var ki, Arda 40.dk'da beraberlik golünü atınca, bu maç her türlü Gs lehine sonuçlanır düşüncem tekrar geri döndü..Tahmin ettiğimiz de oldu..

Bizim maça dönecek olursak, futboldan ziyade tribünleri konuşmak gerek. Sivas deplasmanından gelen moral bozucu haberlerle birlikte, tribünler iyice sus pus olmuşken, Maraton'un bize yakın olan kısmındakilerle birlikte güzel bir şekilde desteğimizi verdik. Bu sene boyunca verilmiş en güzel destekti. Bu takım şampiyonluğu kaybetti ama bu sezon o kadar güzellikler yaşattı ki bizlere, ne kadar teşekkür etsek az. Zaten maraton tribününde açılan pankart oldukça manidardı. İyi düşünülmüş bir hareketti...

2 sezon önce, Denizli'de son dakikalarda kaybedilen şampiyonluğun yaşattığı travmayı, ve akabinde yaptığımız geri dönüşü -kanımca- kolay kolay Türkiye'de hiçbir kulüp ve taraftar yaşayamaz.. Bu da Fenerbahçe'nin büyüklüğünü gösteriyor. Bugün yine kaybettik, ama her zaman söylediğimiz gibi "Galibiyetler coşkumuzu, mağlubiyetler desteğimizi arttırır.."

Fenerbahçeli olmanın gururu bizlere yeter!

2 comments:

voodoo girl dedi ki...

arada kısa kısa diğer maçlara gidip gelmek dışında galatasaray maçını izliyordum ben de dün, bi an ayhan'ı gösterirken kameralar dudaklarını okudum "fenerbahçe mağlup" diyordu sahadaki başka bir arkadaşına. yalandan motivasyon yaratmaya çalışıyor diye düşünüp bir bakayım dedim fener maçına, harbiden golü yemiş fener. gerçekten bir motivasyon sağlıyor olabilir, ya da böyle kritik maç günleri oyuncunun sadece kendi maçına odaklanması imkansız diyebilir birileri ama açıkçası ne olursa olsun bana mantıklı gelmiyor o an sahadaki oyuncunun aklının diğer maçta olması.

Beercholic dedi ki...

ne mağlubiyetlerinde üzüldük, ne galibiyetlerin için sevindik, biz seni sevdik be Fenerbahçe'm, Sarını Lacivertini sevdik..