Pazartesi, Mayıs 05, 2008

Vestel'in Oyuncağı Manisaspor Küme Düştü

Düşen 3 takıma bakıyorum; Kasımpaşa,Ç.Rizespor. V.Manisaspor.. Taraftarı olmayan Oftaş ve İBB gibi takımlar bu ligde barınıyorken (her ne kadar iyi futbol oynasalar da), Manisa ve Kasımpaşa'nın bir alt lige gitmesine sevinmem, tribün sevdalısı biri olarak bu duruma cidden üzüldüm.

Manisaspor'a daha çok üzüldüm tabii..Zamanında o kadar deplasman yaptım Tarzanlar grubuyla. Ayrı bir sempatim olan bir takımdır Manisaspor. Ne var ki, sponsorunun oyuncağı oldu. Kadrosu kaliteli ama Vestel'in bırakması, doğal olarak takımı olumsuz biçimde etkiledi..

Gerçi Vestel tekrardan destek kararı almış. Takımı 1.ligden alıp, tekrar Süper Lige çıkararak, kamuoyuna "İşte bu takım biz olmadan bir şey yapamaz" mesajını vermeye çalışıyorlar sanırım..

Uzun lafın kısası, yazık oldu Manisaspor'a..

4 comments:

Ömer dedi ki...

Dusmelerini hic istemedim, efendilikleriyle,pislige bulasmamalariyla dikkat cekmislerdi. Tribunleri,stadlari,renkleri sempatik gelmisti. Yazik oldu..

Santiago dedi ki...

Ailem manisada yasadıgı içindirki sempatim vardı Vestel Manisaspora -ki o ünlü Laylaylı Fenerbahçe maçına kadar...
O maçta bir Fenerbahçeli olarak Vestel seyircisinin içindeydim. Fenerbahçe kendi seyircisinden once Manisa taraftarını selamladı ve küfrü yedi -Yuhhhhhhhh O..... Çocukları
Bu olacakların başlangıcıydı belkide
Küfürler gırla gitti zor durdum tribunde Kendiside Fenerbahçeli olanlar Manisa seyircilerinin bile ana avrat nasıl kufredebildigini hala anlayabilmiş değilim...
Maçın sonrasında olan olayları Galatasaraylı spikere baglamak dangıllıgıda bize ait galiba...
O maç Vestelin manisayı bırakmasının en buyuk sebebiydi. Karsınızda en buyuk kitleye sahip taraftar toplulugu var ve siz takım olarak ona kufrediyosunuz %17 oranında satısım dusse bende desteğimi cekerdim takımdan.
Bu takım kaliteli falan değil işe yaramaz futbolcu ordusudur.Soylermisiniz Liderlikten dustugu Fenerbahçe macından sonra kaç puan aldı bu takım.En önemli maclarında Ligin sonuncusuna yenilen bir takıma kaliteli demek kalitesiz takımlara hakarettir...
Bu takıma en buyuk kotulugu kişiliğini gostererek gelip yine gostererek giden Ersun YANALdır. Çöküşü hızlandırmıs Vestelin bırakmasının sebebi olmustur...
Velhasıl Manisa düşmeyi haketti hemde sonuna kadar ...

Adsız dedi ki...

rize geri cikar, ama seneye ama 2 sene sonra ama rize cikar.

Alihan45 dedi ki...

Aleme İnat Yaşamaktayız Ölümüne Manisalıyız Biz Geri Döndük Üzülmeyin
Alihan45