Pazar, Mayıs 04, 2008

O... Çocukları

Filmin hikayesi, yönetmeni, oyuncu kadrosu ve beklentiler.. Şu aşamada bunların konuşulmayacağı aşikar. Bir kere filmin adı bile sansasyon olmaya yetiyor. Konusu ise medyanın üzerinde kliitlenip kalacağı türden. 16 Mayıs'da gösterime girmesi planlanıyormuş. Uzun süredir beklenilen afiş de piyasaya sürüldü.Aşağıda filmin özeti mevcut. Son olarak bu filme bilet alırken yaşanılması muhtemel bir diyalogla kapatayım yazıyı.

-Buyrun efendim.
-Ee şey..Ben şeye bilet istiyorum.
-Buyrun efenim..Hangi filme istiyorsunuz?
-Şeye yaa.. Şey çocukları işte.
-Ne çocukları anlamadım?
-Şey işte O... Çocukları'na..
- Aa..evet anladım. O... Çocukları'na bilet istiyorsunuz. Öğrenci, tam?

Tabii şu salonda oynayan film diye de geçebilirsiniz bu aşamayı. Merak ettiğim şey ise, filmin bu isimle vizyona girip girmeyeceği konusu..

***
12 Eylül 1980 ihtilalinden sonra siyasi suçlu olarak aranan bir karı-koca yurtdışına kaçmaya karar verir. Ama çocukları bu konuda onlar için en büyük engeldir. Yurtdışına kaçmadan önce çocuklarını bırakacakları güvenli bir yer ararlar. Çift sonunda çocuklarına 'en güvenli yer' olarak 'Mehtap Anne'nin yuvasını seçer. Onların çocuklarını bıraktıkları yer aslında eski bir hayat kadını olan 'Mehtap'ın bu işi bıraktıktan sonra halen hayat kadınlığını sürdürenlerin çocuklarını bıraktıkları 'Emanetçi Anne' evidir...

Karı-koca yurtdışına kaçtıktan bir müddet sonra çocuklarını alması için bir İtalyan kızı Türkiye'ye gönderir. İtalyan kız, 'Emanetçi Anne'ye bırakılan çocuğu alıp anne - babasının yanına götürmek isterken kendini bir dizi ilginç olayın içinde bulur.

2 comments:

Adsız dedi ki...

filmin senaryosu, daha önce beynelmileli yazan, yöneten hatta o filmde küçük bir rol alan sırrı süreyya öndere ait.bu filmin yönetmenliğini de, yine sırrı süreyya yapacaktı ama vazgeçmiş anlaşılan. satmış sanırım hikayeyi, murat saraçoğulu diye bir yönetmene. keşke bu filmi de kendisi yönetseydi. sırrı sürayya öndere dikkat etmeli. söyleyecek çok sözü, yapacak onca iyi işi varmış gibi gözüküyor. bu filmi de merakla beklemekteyim efenim.

Yağız Gönüler dedi ki...

özgü namaldan ötürü filme gitmek istiyorum ana nasıl gidicem bilmiyorum. orospu evlatlarına bir bilet lütfen! :)