Cuma, Mayıs 02, 2008

Hatice-Netice ve Eto'o

"Bir devin kapandığını söylemek bana düşmez. Bunun kararını Txiki Begiristain, Joan Laporta ve Frank Rijkaard verebilirler. Ben bu takımın daha kupalar kazanabileceğine inanıyorum. Eskiden çok muhteşem değildik, şimdi de çok kötü değiliz. Herkesin istediği Barcelona’yı Manchester United karşısında gördük"

Yarı final maçlarında sahada ruh gibi dolaşan Eto'o söylüyor bunu.Kendi performansını sorgulamak yerine, biz daha ölmedik mesajı verme derdinde. Beni yakından tanıyanlar bilir, hiç sevmem Barça'yı, nefret ederim hatta. Sevmediğim 2 takımın mücadelesinde, daha az sevmediğim United'ın finale çıkmasını istedim, o derece yani. Mutlu oluyorum Barça'nın dibe vurmasından. Bu da garip bir haz duygusu herhalde. Neyse, lafı fazla uzatmamak lazım. Barça gibi dev kadrolu, büyük oynamaya alışkın kulüpler elbet yine şampiyonluklara koşacaktır, bunu herkes biliyor..ama sormak lazım Eto'o'ya "Bu sene ne kazandınız?, Ne verdiniz taraftarınıza?". Biraz skor yazarı gibi olduk, ama doğruya doğru. Hatice sizin olsun Eto'o. Neticeyi Real alacak inşallah (İspanya'da).

0 comments: