Perşembe, Mayıs 01, 2008

Chelsea 3 Liverpool 2

İlker Yasin'le aynı siteleri okuduğumuzu dün yeni öğrendim. Şu Avram Grant ne ballı adamdır yorumlarımızı İsrail basının kendisine olan yaklaşımı sayesinde öğrenmiş, biz de tasdik etmiştik. İngiliz yorumcular maç öncesinde Liverpool'un United'a karşı şansının tutmadığını, bu yüzden Chelsea finale çıkarsa şansların eşit olacağından bahsediyorlardı.İlk maçın ardından Liverpool'un işinin zor olacağından bahsetmiştim. Maçın ilk yarısında sahada çok kötü bir L'pool vardı, yenilen golün etkisi de ayrı bir konu. İkinci yarıyla L'pool toparlanmaya başladı.Benitez kanat adamlarının yerini değiştirince gol geldi. Gerçi ben o esnada, "Babel'i neden oynatmaz bu adam?", "bari Crouch'u alsın..tüm hava topları Chelsea defansında kalıyor" gibi eleştiriler yapıyordum sinirli bir şekilde.

Uzatma dakikaları oldukça heyecanlı geçti.Benitez'in Torres'i çıkarmasının sebebini anlamadım. Belki tv.de söylemiş olabilirler ama futbolcu isimlerini yanlış okuyan, garip garip yorumlar yapan ikiliye pek kulak vermemeye çalıştığım için, kaçırmış olabilirim. Ofsayttı,penaltıydı derken..tur gitti Liverpool'un ellerinden. Babel'in golü pek fazla heyecanlandırmadı. Aslına bakarsanız maviler daha çok hak eden taraftı...

Maç öncesi Chelsea-United finalini daha çok arzulayan İngiliz yorumcuların duaları gerçek oldu.. Şimdi düşündüğüm 2 şey var..Birincisi, Moskova'daki finalde ciddi tribün olayları olabilir, olaya Ruslar da dahil olabilir..Ne olup bitecek acaba? İkincisi, şu an Jose Mourinho neler düşünüyordur? İkisinin de cevabını istiyorum..

Emre Tilev:"Her türlü golsüz beraberlikte Chelsea tur atlıyor.." (maç öncesinden..yanlış anlamadıysam, aynen böyle dedi)

3 comments:

Adsız dedi ki...

Yok yok dogru anlamıssın aynen ole dedi her turlu golsuz beraberlik...İlker yasin'den Henry'ye 8 yıl ajax forması giydi old trafod'da united a cok golu var dedi...Bu adam beni oldurecek bi gun...

muhder dedi ki...

yani
0-0
0-sıfır
sıfır-0
sıfır-sıfır

kartalsafa dedi ki...

drogba ulan :)

emre tilev neler demediki arkadaş, ilker yasin'i de unutmamak lazım. ikiside liverpool'lu bariz. ilk maçtanda biliyoruz zaten. objektif maç anlatmasını bilen adam yokmu bu camiada anlamıyorum. en azından sabri ugan şahane giderdi bu maça.