Salı, Nisan 29, 2008

O Chelsea Bu Chelsea Mi?

Bizim futbol fakiri derbimizle kıyaslayınca insan üzülüyor, ulan imkan olsa da Ada'ya uçsam, futbolun hasını izlesem diyor valla..Kadıköy'de 2-1'lik skorla yenildiğinde bu mudur yani denen Chelsea 2-1'le geçti United'ı. Tam tersi bir skorla Kırmızı Şeytanların bu işi bitireceği öngörülmekteydi oysa. Gerek Ferguson'un taktik hataları, gerekse Mavilerin daha çok inanmışlığı bu skoru tayin etti. Maç esnasında Drogba'ya küsen Ballack'ın tripleri unutulmayacak türden karelerdendi..Tabii galibiyetle birlikte tekrar kucaklaşmaları da ayrı mesele. Futbol bu yüzden güzel işte..Her an her şey olabiliyor.

Öte yandan United hala bir adım önde ve şampiyon olacak gibi görünüyor.