Pazar, Nisan 20, 2008

Fenerbahçe 4 Denizlispor 1

Kezman topu boş kaleye yuvarlayamadığında, telefonuma gelen mesajlar haddi hesabı yapılamayacak türdendi. Bu kadar çok sevildiğimi bilmiyordum. Bir alt yazıda belirttiğim gibi maçı tv.den izledim. Kezman kaçırdıkça, tribünlerden homurtular yükseldikçe fitil oldum. Maç öncesi daha pozitif bir hava varmış sanırım. Ne olursa olsun, 90dk. takımdaki tüm oyunculara destek verilmeli. Boş kaleye gol kaçıran topçu için de geçerli bu durum. Deniz Barış, Tümer Metin gibi isimleri sevmezdim ama maç esnasında onları ıslıklayan, bu oyunculara küfür eden birçok adamla tartıştığımı hatırlarım. Şayet hep destek tam destek sözü haybeden söylenmemişse, olması gereken budur. Buna inandım.

Tribünler, Denizlispor'a 4 gol atılınca rahatlamıştır herhalde. Bu yazıyı yazarken Galatasaray 1-0 öndeydi İBB karşısında, sürpriz beklemiyorum bu dakikadan sonra. Anlaşılan Sami Yen'de unutulmaz bir derbi olacak..

2 comments:

Adsız dedi ki...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Fragmentadora de Papel, I hope you enjoy. The address is http://fragmentadora-de-papel.blogspot.com. A hug.

Ömer dedi ki...

Buraya da mi geldin lan. Defolun lan arkadasimin blogundan.. Ne bu laubalilik.. haha