Cuma, Mart 14, 2008

Fenerbarnsley

Chelsea ile eşleştik ya, hani artık adettendir dedim, şöyle bir resmi sitesine, taraftar forumlarına falan baktım önce. Millet yine klasik bir şekilde damlamış ortama, "no way out"lar gırla...Oradan çıktım, İngiliz basını ne düşünüyor acep dedim. Onlar hayli rahat. Hatta şimdiden Chelsea'nin Liverpool mu yoksa Arsenal'le mi eşleşeceğini tartışıyorlar. Eğer Liverpool yarı finale çıkarsa, Grant'ın Mourinho'nun önüne geçme şansı doğacak yazmış Guardian gazetesinden Paul Doyle. Adamlar haklı tabii. Schalke ile birlikte, en "lokum gibi kura" diye beklenen 2 takımdan biriydik. Yalan değil. Sadece Sevilla'yı elemiz biraz kafalarını karıştırmış, o kadar.

Gelelim bu yazının başlığına. Paul Doyle'un makalesinin altına bir sürü yorum bırakmış İngiliz taraftarlar. Chelsea'lilerin Arsenal ya da Liverpool'u yarı finale bekliyoruz mesajlarının altına, bir İngiliz gelip "Fenerbahçe'yi o kadar küçümsemeyin, bu büyük hata olur" yazmış. Buna benzer başka yorumlar da var,komik olanları da. Bunlardan birinde eleman "2 takımı da izleyen birisi olarak Fenerbahçe, Barnsley'den daha iyi" diyorum şeklinde esprili bir yorum yapmış. Bu da Chelsea'lileri kızdırmış tabii. Bizim Pendik hadisesine benzer bir kupadan eleniş öyküsü yaşadılar geçenlerde malum. Tüm bunları okurken, yine bir başka eleman artık bilerek mi yazmış yoksa yanlışlıkla mı bilmem, Fenerbahçe yerine, Fenerbarnsley yazmış. Bu Ali Şen'in İngilizce konuşmasını hatırlattı bana ilk başta, bayağı da güldüm ne yalan söyleyeyim. İnşallah Chelsea'yi eleriz de, yüzümdeki gülümseme aynen devam eder..

3 comments:

Ömer dedi ki...

Bugun 14 Mart
Chelsea maclari 1/2 ve 7/8 Nisan tarihlerinde oynanacak.
Muhtemelen 29 Mart'ta,Inonu'ye geliyorsunuz.
Gulumsemenin devam etmesi icin bizi de yenmeniz gerekiyor bir nevi.

Zor dustum zor zor zor :)

NYG dedi ki...

ada bize inonu ye gelmek gibi bisi olacak.. çeyreği, yarısı, tamı derken.. kadıkoyden adaya vapur var mı ya

Beercholic dedi ki...

umarım barnsley'nin yaptığını yaparız..
Büyük Yürüyüş!