Cuma, Mart 21, 2008

Dolores O'Riordan #2


İstanbul blew me away! at 5.00am the music from the mosques, the chanting awoke me. it was so gorgeous, it sounded a little scary at moments and at other moments very reassuring. it was like something from another dimension.i'd love to go back there on vacation and go and visit the mosques. i believe it would really be inspiring..

***

"İstanbul beni uçurdu! Sabahın 5'inde camilerden gelen sesle, ezanla uyandım. Muhteşemdi, ilk önce biraz ürkütücüydü ama sonra çok rahatlatıcıydı. Sanki başka bir boyuttan geliyordu..İstanbul'a tatil için yine gitmek ve camileri gezmek isterdim. İnanıyorum ki büyüleyici olurdu."

alıntıdır:cranberriesclub.com

***

Not: Omar Laziale'ye selam olsun...

2 comments:

Ömer dedi ki...

el kol hareketinden dolayi mi , camiiler hakkindaki laflarindan dolayi mi ? kavrayamadim :))

Ortega dedi ki...

El kol hareketinde bir sey mi var :)
Ben diyecegimi demisim orda, gerisini de sen anla..