Cuma, Şubat 22, 2008

Neden Göztepe?

İnsanlar bazen soruyor "Neden Göztepe?" diye. Neden neden neden..Biraz daha tekrarlarsak anlamını yitiriyor bu soru sözcüğü. Fenerbahçeli bir adamda Göztepe sempatisi olamaz mı yani? Renkleri sarı kırmızıymış, Fenerli adama yakışmazmış..halt etmişsiniz. Şimdi de diyecekler, buraya bunu yazdın ya, Karşıyakalı takipçilerin alınacak.Ne alakası var kardeşim? Ben sadece Göztepe'yi sevdiğimi açık açık belirttim. Bu sorun olmamalı. Şayet hem Karşıyaka hem Göztepe sempatim var ayaklarına yatsaydım, esas sorun bu olurdu.

-Neden Göztepe?
-İnadına Göztepe!!

2 comments:

biggins dedi ki...

yürü be Ortega, bu post için daha ne denirki.Ancak şu:
Göztepe, sen benim gençliğimin katilisin...

Roy Keane dedi ki...

Karşıyakaya sevgim var. Evet bize kardeşçe davrandılar, güzelce ağırlandık ve omuz omuza kupa finalimizde bağırdık. Onları çok seviyorum.

Büyük tarihiyle de Göztepeye saygı duyuyorum. Çok da sevdiğim insanlar var Göztepeden.

İzmir insanını çok sevdiğim için ayrım yapmaksızın Altay hariç bütün takımlarına sevgim saygım vardır. İstemdışı bir durum yani=)