Çarşamba, Ocak 09, 2008

"Kalıyorum"


Ronaldo beklenen açıklamayı yaptı: "Benim oynamak istediğim takım Milan, çünkü bu takım bana her zaman güvendi". Ayrıca, Flamengo'nun kendisiyle ilgilendiğini de bizzat teyid etmiş Şişman Rambo. Bu haber biraz kafamızın dinlenmesine sebep olur umarım. Gerçi fotomaç,fotospor vb. boş durmaz, daha transfer sezonun bitmesine çok var.

31 yaşına gelmiş bir adet Ronaldo. Bu sezon sakatlıklar nedeniyle, yalnızca bir resmi maçta forma giydi. Sözleşmesi sezon sonunda bitiyor. Artık bu dakikadan sonra, ne yaparsa kendine. Bunun da farkındadır muhtemelen.

1 comments:

Donnie Brasco dedi ki...

Kezman kalacak gibi
zaten Avrupada ona bu haliyle yıllık 3,5 milyonu kimse vermez
Hollanda kulüpleri istemekte onlar da bu parayı veremez
Kezman kalacaksa yanına Ronaldoyu almanın manası ne
zaten sistem gereği tek forvet oynuyoruz
yedeğe Kezman ve Ronaldoyu almış oluruz veya bunlardan en az birini kadronun değişik yerlerinde kullanmaya çalışırdık
Fener önce kim gidecek ona bir karar versin ondan sonra transfer yapılır
bence en azından bir orta saha şart
sağa mı olur göbeğe mi bilemem ama önce orta saha derim ben
Tümerle Appinin durumları malum yani
Fotomaça buradan seslenmek istiyorum
lütfen bize bir orta saha :)