Perşembe, Ocak 03, 2008

Beklenti vol.2008

Ömer aka Laziale paslamış, ve yine üzerimize düşeni yapıyoruz.. Sevdiğin insanların paslarını, gole çevirmezsen ayıp olur..

***

~ Öncelikle 2008'e hasta girdiğim için, sağlık diliyorum.. Her şeyin başı ne de olsa.
~ Fenerbahçe'mizin katıldığı her branşta Şampiyon olmasını can-ı gönülden istiyorum.
~ Daha fazla imkan bulup deplase olmak istiyorum.
~ Türk Milli Takımı, her ne kadar ümitsiz olsam da, Avrupa Şampiyonu olsun..ben g.t olmaya her zaman razıyım tabii ki.
~ Şu İngiliz Dili Edebiyatı bölümünden mezun olayım, ayrıca eğitim bilimleri formasyonumu da kazasız belasız bitireyim.
~ İstanbul'da hala gidemeğim mekanlara gitmek...
~ Okumak istediğim halde, bir türlü okuyamadığım kitapları bitirmek.. arşivimdeki eski filmler arasında izleyemediklerimi de izlemek..
~Garip gelecek belki bazılarına ama artık şu ehliyeti almak.. Trafikçiler okumuyor di mi burayı?
~ Sinema master'ı yapmak...
~ O ısrarla karşıma çıkmasın, ümit vermesin.. O'nu unutmak istiyorum..
~ Bir de Mélissa Theuriau bana varsın, benim olsun..

3 comments:

Detharmonic dedi ki...

İstanbul'u gezdirelim sana :)

Ömer dedi ki...

Bayan olsaydim "ruhumu oksadin Ortegaaaa" diyebilirdim ama bir bay oldugum icin "sagol lan" diyorum anca ilk iki cumle icin. :)

gkhngnyhn dedi ki...

aynı kampüs içinde bulunduğun insanlara bir de selam çakabilirsen ne de güzel olur cesur yürek :)