Cumartesi, Aralık 29, 2007

Blogun Hayatımızdaki Yeri [mim vol.2]

Bokunu çıkardığımı düşünenler olabilir ama ne yapayım, söz verdim. Bunu da yapacağım.Özgür şurada yapmış, pası da atmış, vazifemizi yapalım, 90'a takalım.

Önce sorular;

1. Blog yazmaya ilk defa nasıl başladım?
2. Blog yazılarımın konusu belli bir çizgide olması için çaba gösteriyor muyum? Yoksa içimden geldiği gibi mi yazıyorum?
3.Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor muyum?
4.Blog yazmak benim için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı?
5.Blog yazmayı daha ne kadar sürdüreceğim?

Akabinde cevaplarım;

1. Sinemafanatik'ten Cambelboy'un blogunu gördüm, çok hoşuma gitti. Ben de yapabilir miyim acaba, dedim ve başladım yazmaya.2006'nın Ekim ya da Kasım gibi başladım, yanlış hatırlamıyorsam tabii.
2. Belirli bir çaba göstermiyorum ama hayatım futbol ve sinema eksenli geçtiği için, değindiğim mevzulara da sirayet ediyor bu durum. Sadece içimden geldiği gibi yazıyorum bir de...
3. Öyle bir kaygım yahut derdim yok.
4. Öncelikle kendi kendimi tatmin etmek için yazıyorum demeliyim ama Four Four Two'nun blogumu tanıtmasıyla birlikte, bu sayfayı takip edenlerin sayısı arttı. Bu yüzden biraz daha usturuplu yazmaya çalışıyorum ama geyik bir adamız malum, nereye kadar becerebilirim bunu kestiremiyorum açıkçası.
5. Ömrüm elverdiği sürece yazmaya devam edeceğim. Bu blog olur, bir dergi ya da gazete köşesi olur..Bir bakmışsınız, internet sitesi olur.. Orasını bileyemeceğim ama yetilerimi yitirmediğim sürece yazacağım hususunda söz verebilirim..

Bunun devamında birilerini mimlemem gerekiormuş ama illa anarşik olacağım ya, ben yapmıyorum öyle bir şey. Dileyen varsa, devam eder benden. Topu havaya atıyorum ama kimsenin adını söylemiyorum (böyle de istop oynanmaz ki arkadaş ama..)

2 comments:

Ömer dedi ki...

1. Blog yazmaya ilk defa nasıl başladım?
1. 2006'nın Ekim ya da Kasım gibi başladım, yanlış hatırlamıyorsam tabii.
***
Nasil diyor abi soruda,ne zaman demiyor ki :/

Ortega dedi ki...

Düzeltme için "tenk yu veri maç"..