Cuma, Kasım 02, 2007

Bahis yapsaydık lan keşke!

Başlığa bakıp aldanmayım, hayatımda elime kalem alıp, kupon yapmışlığım yoktur..pek yoktur.. tamam tamam..bir iki kez arkadaşlara şu maça oynayın demiştim..itiraf ediyorum.

Bizim MösyÖzgür blogunda Beşiktaş-Liverpool maçı hakkında tahminde bulunmuş, aşık Memo'dan esintiler sunarak hatta. Nasıl becerdiyse de hissetmiş, tutturmuş, çok hoş olmuş. Az önce fark ettim. Aferim lan Özgür! Madem ilham geldi, atsana bir kısa mesaj. "Hacı, akşam kırmızılara feci kayacaz" yazıver bana. Gerçi ben ezelden beri bi Liverpool sevdalısı olarak, bu mesaja neremle güleceğimi şaşırarak, kaale almazdım orası da ayrı.. Buradan bu satırlara okuyan gönül dostlarına sesleniyorum: bundan kelli böyle ilham alırsanız, bana da şettirin. 3-5 papelin lafı olmaz aramızda..hahah

Ben de Mançester'e ve de İnter'e kaydığımız maçlardan önce iddiaya girmiştim milletle..ve yine United'ın yarım düzine gol yediğimiz maçta da tahminlerimde yanılmamıştım. Neyse, bu da Özgür'ümüzün dizeleri..

Hayatının dibe vurduğu günler ,
Alternatip arayı$ında bülbüller,
Bu ak$am Liverpool'a kim gömer,
Tombul tombul memeler.

3 comments:

Adsız dedi ki...

efendim benim zamaninda liverpool-milan sampiyonlar ligi final macinda ilk yari-ikinci yari iddasi ile volayi vurmuslugum bile vardir. biziklarim.

Adsız dedi ki...

bir de mösyö'nüün `m` si küçük lutfen :)

Ömer dedi ki...

bir yeriyle gulermis mesaja filan.
hic bahisten para vuramayasin ortega!

kizdim ama.
(: