Cumartesi, Ağustos 11, 2007

Colin ve Kazım, ikiniz de adam olun ulan!


Bu Colin Kazım'ı Beşiktaş'ın elinden kapkaç yaparak aldığımızı bilmeyen yoktur zaten. Oğuz Çetin ve Ünal Karaman dışında hakkında olumlu konuşan çıkmadı şimdiye dek. Fatih Terim farklı bir oyuncu olduğunu söylüyor ama önce sıkı çalışması gerekmiş falan filan. Benim ilk izlenimim; elemanın Türkiye ligini feci derecede küçümsediği yönünde. Garip olan ise çok büyük bir takımdan gelmediği halde, Colin ve Kazım'ın bu denli havaya girmesi. Tamam Premier Ligde oynamış olabilirsin ama nedir yani? Gazetelerde ve tv'de sürekli şakacı hallerini anlatıyorlar, maskot gibiymiş herif. Zaten bir maskotumuz eksikti? İsmi güzel ama şimdi ne diyeyim.. Colin Kazım, bi de Richards'ı var..

Doğan Çil bu sululuk durumunun hemen farkına varmış olacak ki, şöyle bir haber yapmış. Tebrik ediyorum kendisini. Kalemine sağlık(!) diyorum Doğan Çil...

Fenerbahçe’nin İngiltere Premier Ligi’nden kadrosuna dahil ettiği Colin Kazım, takıma ilk geldiğinde sempatik kişiliği ve şakaları ile bir anda Sarı-Lacivertliler’in maskotu olmuştu. Ancak aradan geçen zamanda işin dozunu kaçırınca antipati toplamaya başladı. Yerinde duramayan yapısı, hiperaktif kişiliğini ve aşırılığa kaçan şakalarını ilk başlarda Kazım’ın gençliğine veren Teknik Direktör Zico ise diğer oyuncular durumdan rahatsız olunca talebesini uyarmaya karar verdi. Genç futbolcuyla bire bir görüşme yapan Brezilyalı çalıştırıcı, kendisine bir dizi tavsiyede bulundu ve bir an önce toparlanması gerektiğini söyledi. Zico’nun görüşmede, “Gençsin, içinin kıpır kıpır olduğunu biliyorum. Ancak Türk örf ve adetlerine göre yaşaman gerekiyor. Tabii ki İngiltere’de doğup büyüdüğün için bunları bilmemen doğal ama dışarıdan bakıldığında hiç de hoş görünmüyorsun. Kendine çeki düzen ver” dediği, Colin Kazım’ın da “Haklısınız hocam, bunu hiç düşünememiştim. Bundan sonra kendime daha çok dikkat edeceğim” karşılığını verdiği öğrenildi. Hocasından uyarı alan Colin Kazım’ın sululuğa kaçan şakalarına son vermesi ise en çok takım arkadaşlarını rahatlattı.


1 comments:

yıldırım dedi ki...

kusura bakmayın ama siz kimsiniz de kazım ' bu kadar hakarete boğuyorsunuz? Bu saçma sapan eleştirinizi kabul etmiyor ve sizi kınıyorum. Gidin de siz oynayın onun yerine istiyorsanız. Bakalım ne maskarılıklar yapacaksınız?:)