Salı, Temmuz 03, 2007

Mazotu geçtim, hayat kaç YeTeLe olacak?


"Cem Uzan-ben geliyorum" yine gümbür gümbür seçim alanlarında.Valla adama helal olsun diyeyim önce. Tek başına o kadar oyu nasıl aldı bir önceki seçimde, anlamadım gitti?

Bu seçim dönemine yine bomba gibi girdi kendisi. Ezilenler onun sayesinde iktidar olacak(mış) bu sefer ama en önemli vaadi "mazo 1 ytl olacak" oldu. Akabinde diğer parti başkanları da fiyat attı ortaya. Ne Cem Uzan'mış arkadaş..Karıştırdı yine ortalığı.. Daha sonra Tayyip Bey çıktı ve "Ne 1 ytl si..dalga mı geçiyosunuz? Geçirebileceğimiz kadar geçireceğiz mazottan" dedi. Özü sözü bir adamları takdir etmek gerek. Adam açık açık söylüyor. "Yine bizi seçerseniz, öpüldünüz ey halkım" diyor... Cem Uzan ne yapıyor? Mazot'u 1 ytl yapacağım diyor. Peki bu genç beden siyasetten fazla anlamaz, ama yine de soruyor...hanginiz verdiğiniz sözü tuttunuz Allah aşkına? Dürüst olun, alayınıza koyacağız deyin açık açık...

Ayrıca... mazotu geçtim abi..sen bana hayat kaç ytl olacak? onu söyle..Daha ne kadar ağlayacak esnafı, memuru, çiftçisi... Mazot 1 ytl olunca memleket güllük gülistanlık olacaksa, oyum sana Cem Uzan.. Yalancıyı sevsinler...

0 comments: