Perşembe, Temmuz 05, 2007

Gencecik bir ölüm ve Reyting savaşları..

Gökhan Semiz trafik kazasında öldüğünde şok olmuştum adeta. Daha önce trafik kazasında hayatını yitiren birçok genç isim olmuştu elbette ama nerdeyse idol boyutunda hayranlık duyduğum bir isimdi. Vefatı beni derinden etkilemişti..Allah rahmet eylesin diyeyim tekrardan. Rahmetli Kerim Tekin de yine sevdiğimiz bir insandı. Onun ölümüne de çok üzülmüştük, ama neylersin kader işte. Herkesin bir çizgisi var; kiminin uzun, kiminin kısa.. Yazılıp, çizildiği kadar gidiyor işte, ötesi yok bunun...

Barış Akarsu öyle çok tanıdığım, takip ettiğim bir şarkıcı değildi. Elbette adını duymuş, ünlü olduğu programda da kendisini görmüştüm. Temiz yüzlü birine benziyordu, zaten yardımsever bir arkadaşmış..İyiler erken ayrılıyor bu diyardan sözünü hatırlattı ölümü bana.. "Allah daha çok seviyormuş, yanına erken aldı" dedim haberi ilk duyduğumda...

Artık ecnebilerin idaresinde olan Fox Tv'nin sanırım "Bizden Kaçmaz" diye bir magazin programı var. Elemanlar ölüm haberini şu aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi duyurmuşlar.. Son dakika...



Arka plana gömdürülmüş "bizden kaçmaz!" yazısı nedir Allah aşkına? Ne utanmaz arlanmaz adam bu televizyoncular, özellikle magazinciler? İnsan hayatına saygı sıfırın altına inmiş. Gencecik bir bedenin üzerinden reyting savaşına giren zihniyet. Bazı şeylerin toptan yok olduğunun göstergesi olsa gerek..Sokayım sizin televizyonculuğunuza da, magazinciliğinize de diyesi geliyor insanının...

Yazıklar olsun..vallahi yazıklar olsun..

0 comments: