Çarşamba, Mayıs 29, 2013

Çok üzüldüm



Aykut Kocaman çocukluğumun Fenerbahçe'sinin golcüsüydü, efsanesiydi... Onun attığı gollerle sevindim o çocuk halimle. O'nu hep o efsanevi yanıyla hatırlayacağım. Bana kalırsa en büyük hatası Aziz Yıldırım'ın başkan olduğu yerde çalışmasıydı. Fenerbahçe'den gelen teklifi reddetmek kolay değildir elbette ama Aziz Yıldırım'ın olduğu her yerde her türlü yanlışın olabileceğini kestirmeliydi. Mizaçlarının uymayacağı belliydi.

 3 Temmuz olayından sonra -Ali Koç'u bir yana bırakacak olursak- Aykut Kocaman'dı kaçmadan hep konuşan, ayakta kalmaya çalışan... Yönetim ise o esnada hep kaçıyordu. M. Ali Aydınlar, "puan silelim olay kapansın" dediğinde, "suçluysak bizi küme düşürün" diyerek masadan kalkan da Aykut Kocaman'dı.

Hatası yok muydu? Bir sürü vardır muhakkak. Birini yukarıda yazdım zaten. O da en büyük hatasıydı işte.


2 comments:

FatihE dedi ki...

Suçluysak bizi düşürün mü demiş.
dediği adam kim? MAA hani şu daha sonra çıkıp, Fenerliliğim ağır bastı yapamadım diyen adam. Yani neymiş suçluymuş. Aykutta adammış öyle mi?

Adsız dedi ki...

Sen adam mısın FatihE?