Salı, Mayıs 14, 2013

Birden fazla takım tutmayı abartmanın böylesi


Tüm Futbol Liglerinden Takım Tutmak | Alkışlarla Yaşıyorum

Çocuk artık futbolu çok sevdiğinden mi yoksa bahis belasına bulaştığından mıdır bilinmez, dünyadaki her ligden (alt ligler dahil) tuttuğu takım olduğunu söylüyor. Akabinde sunucu kendisini bir teste tabi tutuyor, çocuk saydıkça sayıyor...

Avrupanın başat liglerinden birer takım tutanı görmüştüm ama böylesine ilk kez rastlıyorum. Ben de kendimi Fenerbahçe dışında bir de Liverpool'a gönül vermem konusunda zaman zaman "acaba abartıyor muyum?" diye sorgulardım. İki takım fazla mı diye. Vazcaydım. İki takım normal. İki takım iyi.

Bi de son cümle. Videoyu aldığım Alkışlarla Yaşıyorum sitesindeki en popüler yorumlardan biriyle, kapansın yazı: "Gebeş, İslam'ın şartlarını say de sayamaz."


0 comments: