Cumartesi, Temmuz 23, 2011

Yazıklar Olsun!

S. Donetsk maçındaki haklı tepkilerin arasında gözüme batan ve beni rahatsız eden Aziz Yıldırım maskeleri, pankartları vs. temalı bir eleştiri yazısı yazacakken, Fenerbahçe Kadın Basket Şubesi'ndeki küçülme haberlerini duyunca o yazıdan vazgeçmek... Hiçbir şey yazası gelmemek... Şu an halet-i ruhiyem budur. Aslında daha da beteri var elbet. Basiretsiz yönetim kuruluna da kongre üyelerine de sövüp sayıyorum. Hele yönetim!!! Bostan korkuluğundan farkları yokmuş. Yazıklar olsun!

Bakalım daha ne kadar küçüleceğiz? Tek Adam rejimine bu denli sıkı sıkıya sarılmanın camiayı buralara sürükleyeceğini görmemek için kör olmak gerekirdi. Bunları yazınca "Fenerbahçe düşmanı" olarak beni ve benim gibileri gösterenler bugün kadın basket şubesiyle ilgili haberlere küfürler ediyorlar. Ne demek lazım buna?

Basiretsiz adamlar topluluğu Fenerbahçe yönetimi, 3 Temmuz'dan beri sessiz sakin takılmalarından sonra basket şubesiyle ilgili kararlarıyla iyice sıvamış oldular özetle.

Bunları konuşmamız, bu söylentileri işitmemiz bile yeterince mide bulandırıcıdır.

Yazıklar olsun!

***


Not: Bu yazıyı yazdıktan sonra Twitter'dan Yusuf Kenan Çalık bilgilendirdi sağ olsun. Aynen aktarıyorum yazdıklarını;

" Birsel ve Nevriye'nin menajeri ile konuştuk kulüp bulun şeklinde bir şey söylenmedi dedi. Basketbol şubesi ise tabi ki tedirginlik var ancak küçülme gibi bir şey söz konusu değil dedi."

0 comments: