Salı, Haziran 14, 2011

Bu Kıza Kadar



Mahallede takılırdım dokuza kadar
Her şey götürürdüm sakıza kadar
Kafamdan başka yüküm yok
Yoktuuuu bu kıza kadar bu kıza kadar bu kıza kadar

la ba la ba lap lap lapsss

Sırtımda hırkamla yaza kadar
Annemle giderdim pazara kadar
Ferdiden başka gücüm yok
Yoktuuuu bu kıza kadar bu kıza kadar bu kıza kadar

la ba la ba lap lap lapsss

O gemi gelmedi kadar limana kadar
İş arar dururdum sızana kadar
(Mecnun: Sebep sebep sebeeeep)
Ağzımla çıkanla kulağım duyduğu yok
(Mecnun: Helal olsuuuun)
Yoktuuuu bu kıza kadar bu kıza kadar bu kıza kadaaar

la ba la ba lap lap lapsss

Kapı kapıyı açardı yetene kadar
(Mecnun: Yürü beee)
Görüntü hep vardı tüpü bitene kadar
Ben böyle bir adam mıydım?
Mıydım? Bu kıza kadar bu kıza kadar bu kıza kadar

Derdimiz vardı bize kadar
Şimdi oldular dize kadar
laylalaylalaylay lallaaaaaa
Bu kıza kadar dize kadar bize kadar
la ba la ba lap lap lapsss

7 comments:

pelezinho dedi ki...

abi sonunda leyle ile mecnun izleyen birini gördüm çok mutlu oldum yaa.süper ben kaçar lapppps

Adsız dedi ki...

Efendim önce günümü güzelleştirmiş şimdi de bir sabahlama arifesinde gecemi güzelleştirmekte olan şarkıdır bu. :) Şu yorum fasilitesini kullanma sebebime geliyim uzatmadan , birazdan verecegim linkteki Afroman'in Because i Got High (ki bu da ayrı bi güzeldir bu arada) şarkısından uyarlanmıştır ve fikrimce orjinalinden de güzel olmuştur.

Adsız dedi ki...

O kadar yazıp linki vermeyi unutmak da sanırım ayrı bir eşşeklik ya neyse :) aha da link : http://www.youtube.com/watch?v=WeYsTmIzjkw

Adsız dedi ki...

hoooooop

Adsız dedi ki...

mal mal paylasımlar açma artık

delcanox dedi ki...

günde iki kere dinlemek bünyeyi rahatlatır, zaten dertler olmuş dize kadar...
ismail abiye selam olsun...

GweniaBastet dedi ki...

diziyi hiç izlememiştim. bir arkadaş şarkının orjinalini ve dizideki halini yolladı. hastası oldum.
ayrıca "labalablablabalaba" (=