Cumartesi, Ocak 08, 2011

Tarantino'ya Göre 2010'un En İyileri

Geçtiğimiz senenin sonunda Tarantino'ya göre 2009'un En İyileri'ni paylaşmıştık. Usta bu sene de bir liste çıkarmış. Bu kez 20 film var. Listenin tepesinde ise Toy Story 3...

Sanırım bu listeye ve sıralamaya dair eleştiriler olacaktır. Yine de Tarantino candır. Gönlümüzdeki yeri ayrıdır. Bir liste yüzünden ustayı silmeyelim.

İşte; The Quentin Tarantino Archives'te yer alan, "Tarantino'ya Göre 2010'un En İyileri"


1. Toy Story 3
2. The Social Network
3. Animal Kingdom
4. I Am Love
5. Tangled
6. True Grit
7. The Town
8. Greenberg
9. Cyrus
10. Enter The Void
11. Kick-Ass
12. Knight and Day
13. Get Him To The Greek
14. The Fighter
15. The King’s Speech
16. The Kids Are All Right
17. How To Train Your Dragon
18. Robin Hood
19. Amer
20. Jackass 3-D

görsel: C2C/Beth Wagner/PR Photos; Disney/Pixar

3 comments:

Hasan Şeker dedi ki...

Black Swan'ın olmamasına şaşırdım.

Prometheus dedi ki...

Bu liste ile ilgili başka bir bloğa bıraktığım yorumun aynısını yazmadan edemeyeceğim malesef :D

Bakındım bakındım da Inception'ı göremedim listede. Tarantino bariz kıskançlık ve fesatlık yapmış, bozdu kendini Taranti, aman taranti, canım taranti gönlüme açtın yara taranti :P

Unknown dedi ki...

Listedeki butun filmleri izlemedim fakat Toy Story 3 filmi gercekten cok basarili. Hatta film hakkinda beni neredeyse aglatacakti diye bir degerlendirmem bir degerlendirmem de olmustu.