Pazar, Ocak 16, 2011

Kendini İyice Kaybeden İnsan: Erdoğan Bayraktar

Dün gece Seyrantepe'deki yeni stadın açılışına ve orada yaşananlara dair daha çok konuşulacaktır muhtemelen ama ben kafayı özellikle TOKİ Başkanı Erdoğan Bayraktar'a takmış durumdayım.

Olayları iyice provoke eden konuşmasında söylediği "helal-i hoş olsun" lafı tam anlamıyla komedi. Sanki kendi cebinden çıkan parayla yaptırdı stadyumu. Arkadaş, nasıl bir kafa yapısıdır bu? Nasıl bir üstten görmedir? Anlamadım gitti.

Keza rahmetli Özhan Canaydın'ın stadyum projesiyle ilgili yanlarına gelmesini "acz içindeydi" diye anlatacak kadar da aymaz biri kendisi. Tam anlamıyla rezilliktir bu durum.

Bakalım Galatasaray yönetimi Erdoğan Bayraktar'a gereken cevabı verebilecek mi?

14 comments:

Metonet dedi ki...

elbette veremeyecek. cevap o dakika verilirdi, verilecek olsa.

Adsız dedi ki...

Bunun yaninda bayraktarin konusmasi sirasinda kale arkasindaki ultraslan taraftar grubunu 'yoneten' kisilerin gelen bir uyariyla bayraktari alkislatmaya calismalari, yuhlamayin diye oraya buraya kufur savurmalari ise gorulmeye deger bir sahneydi.

Adsız dedi ki...

cevap falan veremezler, ne yazıkki ülkemizde en önde gelen erdem yalakalık olmuş. Spordan, sanata her konuda toplumda zamanında karakterli bulduğumuz ya da en azından iyi işler yaptığını düşündüğümüz 50'lik insanlar toplum önünde kendilerini küçük düşürmekteler. Bu kervana son katılanda(bence haklı protestoları sonucu) GALATASARAY TARAFTARINI afaroz eden Adnan Polat olmuştur. Eskiden utanmak diye birşey vardı yanlış mı hatırlıyorum.

Manusal dedi ki...

Dün geceye kadar bu yönetimi tam destek arkasındaydım içten içe herşey futbol başarısı değil diyordum taki Adnan polatın yalakalıkalrını görene kadar.Basiretsiz yavşaklar ona buna yalamalık yapıyorlar çıkar için padişahın tarafında olmak önemli tabi...Taraftarımla gurur duyuyorum bu yıl takımımla da ilk kez gurur duydum.B u toki başkanının cematin oralarında buralarında görev aldıgı biliniyor şimdi konuyu dağıtmak istemiyorum ama zaten ne olduğu biliniyordu yüzünü gösterdi.

gokhan dedi ki...

gs yöntemi o basirette degil ne yazıkki.. bakalım 2 gun sonra mecidiyekoyarazisinden para geldigide de gs ye la edecek mi

Santiago dedi ki...

yuhlamalar yuzunden muhtemelen veremeyecekler..oyle bir sansları kalmadı..

Uğur ! dedi ki...

ben adnanı anlamakta zorluk çekiyorum, ulan taraftar toki başkanını yuhalayarak aslında seni korudu. aciz yönetim dedi ve tepki başladı. başbakan gereğini yapın dedi, polat korktu ve faturayı sey6irciye kesti, ultraslanada özür yazısı yazdırdı. protesto etmeli galatasaray seyircisi, yer ise alisamiyen olmalı.

Cengizhan TÜRKİŞ dedi ki...

tepki mi? :D adamlar özür diledi hahaha

Adsız dedi ki...

Gereken cevabı vermek mi ??
Klüp başkanı içişleri bakanlığına soyunmuş ta protestucalrı tespit edecekmiş aklınca ne cevabı.
Allah belalarını versin.

Adsız dedi ki...

Sen de Fenerbahçelisin yani. 2 tık fazla alıp BİY'e yaranacam diye araya bu tip postlar sıkıştırmadan edemiyorsun. Adamın söylediklerini biz yıllarca söylemedik mi FB taraftarı olarak? Ne yanlış var?

Kemal.

academy_berkant dedi ki...

ekşi beşiktaştan

http://eksibesiktas.blogspot.com/2011/01/butun-takmlarn-taraftarlar-birlesin.html

Ortega dedi ki...

"f5,6s,8jk" gibi çocukca kısaltmaları yorumlarınızda yazarsanız, onaylamıyoruz bunları.

Adsız dedi ki...

Gerçeğin en kötü yanı acıtmasıdır ve acıtmıştır....

Sekhranikos dedi ki...

Kendinize hedef birey seçmeniz ne tuhaf. Erdoğan bayraktar bu günkü iktidarın adamıdır maaşlı bir bireydir ve maaşı insanlardan aldığı erdeminde değildir. Rızkın Allahtan geldiğini idrak etmesi ise yüzyıl alır.

Bu şahıslara dadanmanın sebebini çözemedim. Emiratese stad yaptıran arsenalin Cimbomdan dahamı çok taraftarı var?

NEden benim kulüplerim bunca taraftarına rağmen sponsor bulamaz! 100 milyon avro GS için paramıdır? 25 milyon taraftarım var geyik midir? Halletsene yöneticiyim diyosan. Hallet sonra birileri çıkıpda ölmüşlerin üzerinden vurmasın.

Vuranın kabahati yok mu derseniz afedersiniz ben ağır söverim o yüzden muhatab almıyorum erdoğanları:D Kişiler pek umurumda değildir:D