Salı, Aralık 14, 2010

Jan De Brandt


Dün akşam Dinama Moskova'yla oynadığımız maçta geçen sene Fenerbahçe kadın voleybol takımının çalıştırıcısı olan Jan De Brandt da tribündeydi. Takımın Şampiyonlar Ligi'nde final oynamasında payı büyüktü kuşkusuz. Çok sevdik kendisini. Güzel insandı zaten. Takımda bir şekilde görev değişikliğine gidildi ve Ze Roberto getirildi malum. O mevzulara hiç girmeden, Jan De Brandt'ı tekrar İstanbul'da, Fenerbahçe'nin maçını izlerken görmek güzeldi. Eminim takımın dün akşamki harika performansından etkilenmiştir. Buradan güzel anılarla ayrıldığı da kesin.

Gece gece nette dolanırken, Ekşi Sözlük'te bir fotoğraf gördüm. "metality" rumuzlu yazar paylaşmış (29.04.2009'da), çok hoşuma gitti. Burada Jan De Brandt'a dair iki satır karalarken, o fotoyu da paylaşayım istedim.

Jan De Brandt, güzel adamsın vesselam...

2 comments:

varol döken dedi ki...

naz'a formspring'ten jan de brandt sizin için futbolun zico'suydu değil mi diye soru atmıştım, cevaplamadı, ben de çıkardım takip listemden:)

Ortega dedi ki...

Benim sorularıma cevap veriyor. Bilemiyorum yani eheh...