Pazar, Ekim 03, 2010

Monica Belluci Aşkı

Önce Guti'nin tişörtünde görmüştüm.

Dün akşam da Stoch'un tişörtünde...

Böyle bir akım mı var?
Hayır, varsa haberimiz olsun. Biz de hastasıyız Monica'nın.

Bi' de Stoch'un yanındaki kişi için kız arkadaşı diyorlar. Bu doğruysa, Stoch'un üzerinde Monica Belluci'yi taşımasına pek laf etmiyor herhalde. Gerçi Monica bu tabii, boru değil ama bizim memleketteki hatun kişiler n'olursa olsun böyle şeyleri (genelde böyle birlikte takılırken) sorun ettikleri için bu durumu biraz garipsedim.

5 comments:

voodoo girl dedi ki...

ay yok artık t-shirtteki ünlü kadın fotoğrafını kıskanan ortaokul çağından büyük kız kaldı mı yaa sen kimlerle takılıyorsun abi :)

Ortega dedi ki...

Geçen bir hatun beğendim. 91'li çıktı, şoktayım... Ama bunlarla takılmıyorum. Heyecanlanmayın hemen :D

Kadınların kıskanmama gibi bir olayları var mı ya? Her şeyden kıskanıyor benim çevremdekiler.

varol döken dedi ki...

yurtdışında monica'yı önce kızlar teklif ediyormuş...

Larsson dedi ki...

Katılıyorum Ortega..bizim Türk kızlarının en büyük özelliği kapris değilmidir :)) o tshirt ü giyip kızarkadaşının yanına gitsen ilk 10 dakka garanti bi küslük olur ya :))

benden bu kadar dedi ki...

@varol döken

öldüm abi gülmekten. esprinin hakkı verilsin :)