Cuma, Ağustos 20, 2010

Nikahta Keramet Vardır


Son günlerin en çok konuşulan mevzularından biri şüphesiz KPSS. Efendim sorular birilerine önceden servis edildi iddiasından tutun da, kopya, şaibe vs. birçok iddia var ortada. Kanıtlanabilir mi bunlar? Bunu zamanla göreceğiz.

Akşam haberlerini izlerken ilginç bir şeye rastladım bu seneki KPSS sonuçlarına dair. Varol Döken şimdi, "ulan burada da mı KPSS diyecek?" ama yazmazsam olmazdı (eheh)

Geçen yıl bekarken girdiği Kpss'deki Eğitim Bilimleri sınavında "0" çeken, bu yıl evli olarak girdiği sınavda "full" yapan 4 çift varmış.

Demek ki boşuna demiyor eskiler, "nikahta keramet vardır" diye!

...şeklinde çıkarımımı yapar, hatta toplumsal mesajımı verir, çekilirim kenara.

not: her KPSS haberinde genelde şu yukarıdaki fotoğraf kullanılıyor anladığım kadarıyla, benim neyim eksik, ben de kullanayım dedim...

4 comments:

Elalemin Akıllısı dedi ki...

geçiyordum, uğradım. yerlere yattım.
:)

varol döken dedi ki...

kamukaze yaptırcan bana sonunda!

Ortega dedi ki...

Kamukaze ne yahu :D

Adsız dedi ki...

http://www.eksisozluk.com/show.asp?id=20054185