Salı, Temmuz 06, 2010

Aykut Kocaman

1988-89 sezonu.
Fenerbahçe 2 Bursaspor 0

8 comments:

sekerse tehlike dedi ki...

blogun yeni daha doğrusu son tasarımıyla ilgili bişeyler söylemek istiyorum ortega
öncelikle firefox kullanıyorum resimler çok dağınık ve bulanık görünüyor ayrıca sayfa çok geç yükleniyor
ilk posttan sonra ki postlar daha geç açılıyor
iletmek istedim
ilgilenirsen sevinirim

Ortega dedi ki...

Doğrudur. Ona bir ayar çekeriz yakında. Sağolasın uyarın için.

MarjinaLBurak dedi ki...

Kişisel Günlüklerin Yazıldığı Bloguma Beklerim :)

http://m-gogebakan.blogspot.com/

..

linguisticsfc dedi ki...

ortega senden hafta sonu gerçekleşen kpss'yle ilgili de bir yazı yazmanı bekliyoruz.

şaka şaka xD. sadece nasıl geçti diye blogun bir takipçisi olarak sorayım dedim :)

linguisticsfc dedi ki...

@3 liseli detected

belirtmeden geçemedim

Ortega dedi ki...

İyi gibiydi. Hele puanlar gelsin de öyle konuşalım tabii :)

dedigencadam dedi ki...

hey gidi sönmez filament:)

varol döken dedi ki...

blog düzelince ben de düzelmiş saydım kendimi...