Cumartesi, Mayıs 22, 2010

Gökhan İnler #2


İster Fenerbahçeli deyin,

İster Beşiktaşlı...

Bir gerçek var ki, adam iyi topçu ve zamanında Fenerbahçe yönetimi ve Daum sağolsun oyuncuyu elden kaçırdı. Sonra Beşiktaş da aynen beğenmedi, onu gönderdi...

Milli Takımda da değerlendiremedik onu.

Ülke futbolu olarak elimizden kaçırarak dünya futboluna kazandırdığımız bir başka isimdir Gökhan İnler. Ve şimdi de her transfer döneminde peşinden koştuğumuzdur, kadrolarımıza katmak istediğimizdir.

Garip bir sirkülasyon sanki.

7 comments:

PVH dedi ki...

konuyu Gökhan İnler, kendi sitesi olan www.inler.ch adresinde şu şekilde anlatıyor:

“(Fenerbahçeli bir fan’ın sorusu üzerine) Selam Oguzhan, tabiki her türk genci gibi benim hayalimde türk milli takiminda oynamakti. Malesef türk milli takimindan bekledigim ilgiyi göremedim. Isvicre milli takimi bana daha cok ilgi gösterdi, normal olarak bende Isvicre milli takimini tercih ettim. Beni Daum degil, Fenerbahcenin yönetimi istemedi. Onlar daha iyi bilir niye beni istemediler. Selamlar Gökhan”

kaynak: http://www.tirajik.com/daumun-harcanan-turk-gencleri/

Daum'un sevilmemesini anliyorum ama haksiz sekilde saldirilmasini anlamiyorum.

azapaza dedi ki...

bugün için transfer edilmesi iki nokta üst üste tranfer olur.

moneywise dedi ki...

Daum'un gunahini almayalim
http://www.inler.ch/index.php?121A0A1A3272

Salih dedi ki...

http://www.inler.ch/index.php?121A0A1A3272

"Beni Daum degil, Fenerbahcenin yönetimi istemedi. Onlar daha iyi bilir niye beni istemediler."

Ortega dedi ki...

Ben orada Daum mu yazmışım yav? Hiç farkında değilim :) Sanırım kendisini pek sevmememden kaynaklanıyor bu durum. Halo etkisi.

Adsız dedi ki...

ortega hemen yönetime giydir zaten. bu adamı almamamız iki sebeptendi. bir yetiştirme parası çok fazlaydı. iki daum onu yetersiz bulduğunu raporlamıştı.

kaan ergeç

twilost dedi ki...

gökhan inler,nuri şahin,yasin pehlivan ve veli kavlak.. 4 orta saha oyuncusu.. 1i isviçre adına diğer 2si halen değiştirebilme şansına sahip(diye biliyorum?) olup avusturya adına oynayan 4 Türk.. içlerinden birini almak imkansız. diğerini 2 yazdır arsenal istiyordu bu sene piyasası düştü ama sitesindeki yorum alınma ihtimalini sıfırlıyor..diğer 2sini de galatasaray alacak diyor..
hiçbirimizin sevmediği ama en çok mücadele eden oyuncumuz ve sıradan bir brezilyalıyla devam edicez galiba ne güzel...
*bir mucize falan olsa gökhan yasin Fener'de deseler...