Pazartesi, Nisan 19, 2010

Kendine Müslüman

Dün akşam gerek konuştuklarımdan, gerekse de sanal platformlarda yazılanlardan gördüğüm kadarıyla şunu diyebilirim: Türkiye'de futbolla ilgilenenler (hangi takımı tutuyor olursa olsunlar fark etmiyor) şunu istiyorlar; eğer hakem hata yapacaksa benim takımım lehine yapsın, gerisi beni alakadar etmez. Eğilim bu yönde. İstisnalar da kaideyi her zamanki gibi bozmuyor.

Buna bir isim bulmak gerekirse şöyle diyebiliriz, "hakem benim takımım lehine hata yapsıncılık" ya da "kendine müslüman" gibi.

not: foto konuyla direkt alakalı olmadı ama gugıl'a "fanaticism" yazınca karşıma bu çıktı. Ondan yani. Daha fazla aramaya üşendim. Bir başka ilginçlik ise şu; gugıl'a "kendine müslüman" yazdım, çıkan dördüncü foto Ribery oldu.

3 comments:

Volkan dedi ki...

Selam,
Aynı mavralardan bıkkınlar grubumuza hosgeldin...
Hani diyorlardı ya, bloglar alternatif medya olacaktı, spor basınının yazamayacaklarını yazacaklardı...
Bu geyiklerden oteye 1 yıl daha gecmis, bakıyorum blogosfer her gecen gun daha bir fanatik, daha bir fotomac kokuyor...

ben de isin besiktas taraftari tarafindan bir seyler karaladim ama meali senin soylediklerine benzer...

http://civilikrampon.blogspot.com/2010/04/taraftar-demisken.html

Ortega dedi ki...

Blogların alternatif medya ol(a)mayacağı belliydi. Günlük kıvamındaki hadise nasıl medyaya alternaitf olsun :)

ozhi dedi ki...

Istisna dedigin eger Besiktas taraftariysa kabulumsün bknz:Besiktas - Trabzon maci "eyyamci Hakem"