Pazartesi, Mart 01, 2010

Zizou


"Taraftarlardan ve takım arkadaşlarımdan özür dilerim. İtalya'ya finalde kaybettiğimiz maçtan sonra soyunma odasına gittim ve arkadaşlarımdan özür diledim. (Bu hiçbir şeyi değiştirmez ama sizden özür dilerim) dedim. Ama Materazzi'den özür dilemem. Hiçbir zaman. Bu kendi şerefimi lekelemek olur. Özür dileyeceğime ölürüm"

"Orada kendimi tutamadım. Çünkü fazlası var. Bu bir bahane değil ama annem hastaydı. Hastanede yatıyordu. İnsanlar bunu bilmiyordu. Kötü bir dönemdi. Anneme birden çok kez hakaret etti. Bir şey demedim ama bir yerden sonra kendimi tutamadım"

Zinedine Zidane, İspanyol El Pais Gazetesi'ne böyle konuşmuş. Evet, hala onun yerinde olsaydım aynısını yapardım diye düşünüyorum.

4 comments:

admin dedi ki...

Aynen ben de olsam aynısını yapardım. Dünya kupası finalinde insanın annesine küfür edilir mi ulan?

Major dedi ki...

kariyerini dünya kupasıyla bitirmek materazzi'ye tokat gibi bir cevap olabilirdi. bence zidane son maçında böyle bir hareket yapmamalıydı..

UyAha dedi ki...

Kafayı atması iyi de yanlış yere attı. direkt burnuna vurup dümdüz etmesi lazımdı.

aydın dedi ki...

Bir karar ver, kızkardeşine mi yoksa annene mi küfretti?