Perşembe, Mart 04, 2010

Test


Yukarıdaki fotoğrafa ilk baktığınızda kaç kişi gördünüz?

Eğer cevabınız 5'ten az ise, gözlerinizde ciddi problem var demektir. Yahut kaç kişi olduğunu saymaktan ziyade, başka yerlere konsantre olmuşsunuz.

Şayet cevabınız 5 ise, gözlerinizin iyi gördüğünü sanıyor olmalısınız ama o kadar emin olmayın demek lazım. İyi bakın, gerçekten 5 kişi mi var? 5 kişi saymışsanız ne yazık ki farkında olmadan ırkçılık yapıyorsunuz. Bu kötü bir durum. Gizli ırkçılıkla baş etmek zor. Allah yardımcınız olsun.

Öte yandan, 6 kişi sayanları tebrik ediyoruz. Testi geçtiniz.

Bu bir farkıdalık testiydi. Katılan herkese teşekürler.


15 comments:

pascal dedi ki...

e sen böyle sorarsan biz de dikkatlice bakıp 6.yı görürüz.ayrıca hatunlar bu teste konu olmak için yetersiz bence :D

Beercholic dedi ki...

zaten "Yukarıdaki fotoğrafa ilk baktığınızda kaç kişi gördünüz?" sorusundan sonra ultra dikkatli bakıp 6 kişiyi de net bir şekilde görebiliyoruz abi, eheh..

Lord Ricko Joel dedi ki...

ben 6 kişi olduğunu farkettim ama bence çok sağlıklı bir test olmamış bu. zira iş yerindeki emektar monitorde bakmış olsaydım eminim göremicektim :)

silent lucidity dedi ki...

ya ırkcılık degil de laptop ekranı parladı. ya da gözler gitmis artık:)

C3Moi dedi ki...

evt ßende iLk ßakışta yüzünü qöremedim ama ırkçıLık dqL ki ßu :)))

UyAha dedi ki...

başlıkta soruyu sorarak uyandırdınız yoksa ilk bakışta farketmek mümkün değil :)

Ortega dedi ki...

Bütün sınıf cümbür cemaat kalmasın diye, sınavda ipucu veren hoca rolüne soyundum.

Soyundum derken, mecaz anlamda tabii :)

azapaza dedi ki...

esmer hatunu ilk başta göremedim ama,sebebi yazıyı önce okumam ve hemen bir göz atıp çekmem ve gözümün de o an esmer hatunun sağındakinin göğüs dekoltesine takılması idi :D

Tuğberk dedi ki...

zenci dişlerine bakmazsa 5 sayarız tabii arkadaş..

zenci dediğinin beyaz dişi olucak yoksa bu iş olmaz..sıkıntı..

benden bu kadar dedi ki...

vay amk! :D

aksilaz dedi ki...

6. kişiyi görmezliktende gelinebilir.

varol döken dedi ki...

test derken ben resimdeki kızların bizi test ettiğini düşünüp poz verdim oğlum...

onlar da bizi görecek mi?

Cengizhan TÜRKİŞ dedi ki...

5 kişi gördüm ırkçıda değilim gözümde sapasağlam

voodoo girl dedi ki...

öyle saçma şey mi olur lan kızın sadece kolu gözüküyor sanki kabak gibi yanlarında duruyor da biz görmüyoruz muamelesi çekmeyin (bilim adamlarına seslendim).

kutay dedi ki...

siyahi ablayı (zenci değil siyahi) aralarına almayan 5 abla benden daha ırkçıdır.
bu arada kızdan soğudum 10 saniyede, keşke diğerleri de bu kadar net gözükmeseydi..