Cumartesi, Mart 20, 2010

Bu Da Bana Kapak Olsun vol.3


İçimden maç öncesi, "Şimdi ben dün Güiza'nın Pes'te kaçırdığı gol videosunu blogda paylaştım ya, eleman gider bu maçta 30 metreden falan sallar bir tane, apışıp kalırım öyle" diye geçirmek ve 30 metre olmasa da Güiza için gayet uzun sayılabilecek bir mesafeden, harika bir vuruşla gelen golle kapak efektini gülerek hissetmek. Maçın benim adıma özeti budur. Onçün, uzun uzun yazmaya gerek yok bu maça dair.

Her Fenerbahçelinin takıntılı olduğu futbolcular vardır. Kimi Deniz'i her daim eleştirir, kimi Selçuk'u misal. Benim de Güiza'yla geçtiğim dalganın haddi hesabı yoktur. Bir kısmına blogda şahit oldunuz zaten. Şimdi onca laf ettiğim, dalga geçtiğim adamın attığı bu golün ardından bir müddet susmak lazım. Bazen susmayı bilmek de bir erdemdir. Bu da öyle anlardan biridir.

Şöyle bir iki maç geçsin, ondan sonra dayanamayız, konuşuruz ama yine.

Uçan Hollandalı'ya özel not: Bizim iddia hala geçerli değil mi ? Sanırım senin iddia ettiğin gol sayısına 3 gol kaldı. Yanılmıyorum öyle değil mi?

11 comments:

Ceza Sahasının Dışı dedi ki...

Olmuyor olmayacak da Guiza ile. Attığı bir gol de susturmamalı bence bu yüzden. "Birlik beraberlik", "Adam 3 puanı getirdi" iyi güzel de, benim önceden yolduğum saçların yerine yenisi nasıl gelecek?

Duygusal bakmak desin isteyen ya da senin de altını çizdiğin gibi "takıntılı bazıları" desin.. Ama o forma yakışmıyorsa, kimse giymesin!

Kasux dedi ki...

sorun sende değil ortega sorun bende ben ne zaman bu adamla dalga geçiyorum demediğim lafı bırakmnıyorum o zaman bu adam oluyor mükemmel bi golcü çok pis sinirime dokundu şimdi

Dejan dedi ki...

olay şurada: Güiza'yı çıkardığımızda ilk 11'den daha iyi bir Fenerbahçe izliyor muyuz, bence net olarak hayır.

Jes Hogh dedi ki...

Şaşırtıcı bir şekilde maça da iyi başladı. İlk defa bir uzun topu indirebildiğini gördüm. Samiyen'e hazırlık yapıyor herhalde.

Major dedi ki...

kendise de yaptığı açıklamalarda gole şaşırdığını dile getirmiş. "topa vurduğumda o kadar güzel gideceğini bilmiyordum." demiş..

=)

Flying Dutchman dedi ki...

geçerli canım :)

Ceza Sahasının Dışı dedi ki...

@Kaan, O kadar normal karşılıyorum ki bu açıklamasını Guiza'nın... Vurmadan önce kaleye bakmıyor çünkü :)

dertasacimbom dedi ki...

Klasik "bozuk saat bile günde 2 defa doğruyu gösterir" hesabı olsun o kadar be.

varol döken dedi ki...

valla haftaya da kurtarırsa ben de gider özür dilerim...

insan doğası ne yapalım:)

admin dedi ki...

e arada sırada güzel bir gol atsın, hep boş kaleye atacak değil ya... ben haftaya gol atmasın diye dua ediyorum, eğer atarsa seneye de bizimle beraber olacak.

Hand Solo dedi ki...

hayrola ortega röportaj zamanı geldi blogun.
şöyle jenna jameson'la didem erol'la röportaj yapman lazım artık
voodoo girl'den sonra kalitesi onlar blogun çünkü.
bir de kendi resmini koyarsın göğüs kıllarınla tamamdır

Fenerblog seni nasıl arasına aldı hala anlamadım,
Fenerbahçe'ye ana avrat dümdüz giden kadınla röportaj yapıyorsun.
Yazık

SSAY