Çarşamba, Ocak 13, 2010

Olan Biten Volüm Bilmem Kaç

* 1907 Ünifeb "Fenerbahçe'nin En İyileri - 2009" adıyla "Aydınlık Gelecek Ödülleri"nin ikincisini düzenliyor. Sitelerinde şöyle bir açıklama yapmışlar konuya ilişkin;

"Sadece sportif alandaki kazanımlarla açıklanamayacak olan başarının, üniversiteli bilinciyle yaklaşan tüm Türkiye genelindeki 1907 ÜNİFEB üyeleri tarafından değerlendirileceği "Aydınlık Gelecek Ödülleri" 20 kategoride belirlenmiş 95 seçkin aday arasından seçilerek sahiplerini bulacaktır.

2009 yılında Fenerbahçe Spor Kulübü ve Spor Kamuoyu'nda öne çıkan kurum ve isimlerin değerlendirileceği Fenerbahçe'nin En İyileri - 2009 anketine tabii ki sadece 1907 Ünifeb üyeleri katılıyor."


Üniversite hayatım boyunca bilfiil görev aldığım bir oluşum olan 1907 Ünifeb'in bu anketinde "Yılın Fenerbahçeli Blogu" kategorisinde aday gösterilmek beni gerçekten çok memnun etti. Diğer adaylar çok sağlam bu arada. Sürekli okuduğumuz, takip ettiğimiz, bir şekilde görüştüğümüz kişiler yine. Hepsi Fenerli, güzel insanlar nihayetinde.

"Yılın Fenerbahçeli Blogu" kategorisindeki adaylar şöyle (liste olduğu gibi alınmıştır, alfabetik sıraya göre yazmışlar malum)

* Ariel Ortega
* Hayatım Fenerbahçe
* Lambuja
* Marko'nun Yeri
* Papazın Çayırı

Dediğim gibi gayet sağlam Fenerli ve de güzel insanların yazdığı bloglar bunlar. Ucuz popülizm gibi algılanmasın söylediklerim ve birazdan söyleyeceklerim. Gerek 1907 Ünifeb tarafından böyle bir kategoride aday gösterilmek, gerekse de bu güzel insanlara ait bloglarla birlikte Ariel Ortega blogun zikredilmesi gayet mutlu edicidir. Bu vesileyle buradan da teşekkürlerimi sunayım.

* Gelelim olan-bitende ikinci mevzuya. Sportif Cümleler blogundan bir söyleşi talebi geldi. Ve ben yine kendimi matah biri gibi hissediyorum. Bloglarında bir duyuru yapmışlar. Sormak istediğiniz sorular varsa buyurun gibisinden, çok kazık olmamak şartıyla buradan yardırabilirsiniz diyelim.

* Son mevzuya gelince. Geçenlerde Fenerbahçe tribünlerine yıllarını vermiş bir ağabeyle söyleşi gerçekleştireceğiz demiştim ama uzun bir süre geçti üzerinden. Sebebi tembelliğim tabii. Geçenlerde soruları gönderdim bahsettiğim kişiye, o da sağolsun hızlı bir şekilde cevaplamış. Yakın bir zamanda bloga koyarız söyleşiyi. Bu konuyu merak edenlerin sorularını da böylelikle yanıtlamış olduk.

0 comments: