Çarşamba, Aralık 09, 2009

Yalnız Yiğit


Fotoğrafta deplasman tribününde tek başına duran kişiyi Tribün Dergi forumlarından isim olarak tanıyorum. Adı Kenan. İstanbulspor taraftarı. Gördüğünüz fotoğraf ise bugün oynanan Akhisarspor-İstanbulspor maçında çekilmiş. Kenan her zamanki gibi tek başına İstanbulspor için yollara düşmüş, bu kez Manisa'nın Akhisar ilçesine deplase olmuş.

Onu tanıyanlar İstanbulspor uğruna tek başına her yere gittiğini biliyorlar. Tribün Dergideki haber vesilesiyle İstanBULLS rumuzlu Kenan kardeşimizi blogdan da duyurmak geldi içimden.

Tek kişilik dev kadro diye bir laf vardır ya, aynen resmidir.
Helal olsun Kenan.

15 comments:

Beercholic dedi ki...

kesinlikle tebrik ediyorum kendisini! helal olsun!

İSTANBUL sahipsiz olmamalı!

adını sen koy dedi ki...

türkiye'de ilk deplasman yapan tribün galatasaray tribünüydü. yağmurlu bir günde, 842 km yol tepilerek yapılan bu yolculuk, aynı zamanda türkiye'de bir kültürün doğmasına vesile oldu.

tüm bunların yanında 'deplase olmak' kelimesini dilimize kazandıran da galatasaray. bu kelime ilk olarak haznedarlı suat tarafından, samsunspor deplasmanı öncesi söylendi.

kelimenin kullanıldığı yer aytur otobüsünün içiydi.

aytur turizm'in sahibi hepimizin yakından tanıdığı bir isim: abdürrahim albayrak.

abdürrahim albayrak, galatasaraylıdır.

galatasaray türkiye'dir.

#hep oyunlar senaryolar
sustuysak bir yere kadar
aklınızdan çıkarmayın
türkiye'dir galatasaray#

Filizing dedi ki...

-adını sen koy

azalarak bitsin..

bkz: v.ö.

Adsız dedi ki...

Ya ortega şu adını sen koy denen şahsın mesajlarını millet gelsin taşak geçsin diye mi yayınlıyorsun adam başka gezegende yaşıyor gezegenin adıda saldır galaaaatasaray herhalde

Ortega dedi ki...

Öncelikle 3. şahıslara yapılan hakaretleri ve edilen küfürleri yayımlamadığımı tekrar hatırlatmak isterim. Gözümden kaçmadığı müddetçe bu konudaki duruşum bellidir. Küfür ve hakaret içerikli yorumlar yazan arkadaşların yorumlarını reddetmek zorundayım ne yazık ki.

Gelelim "adını sen koy" ve onun yorumlarına. Kendisinin yaptığı yorumlarda birilerine küfür ve hakaret olmadığı müddetçe istediği konuda yorum yapma hakkı vardır. Yazdıklarına sinir olanlar vardır muhtemelen, ama onlara da şunu demek isterim, ben de bazen Aceto, Flying Dutchman, Noat Samisa bloglarında gördüğüm bazı yorumlara ayar oluyorum ama çoğunlukla cevap vermemeye, takılmamaya gayret ediyorum. Sizlere de bunu tavsiye etmek dışında, şu aşamada yapabileceğim bir şey yok açıkçası :)

ziggytheking dedi ki...

Geçen sene de şimdinin Bankasya Süper Lig arası arafında gezinen Ankaraspor'unun İnönü'ye çıktığı maçta eski açıkta bir tane Ankaraspor taraftarı vardı. Resmi sanırım Banu Yelkovan'ın köşesinde vardı. Büyük şehirlerin küçük takımlarının cefakar taraftarları diye duygusal ve sosyal içerikli bir mesaj versem çok mu abes olurdu!

Küfür yoksa kişilere cevap vermek serbest olsa gerek.

@ADINISENKOY küsüratlı sallamışsın o açıdan inandırma ihtimalin belki olabilir. 842 kilometre yol teperek güzel yurdumun hangi köşesine deplasmana gittiğini bir zahmet söyleseydin keşke. Daha kendin inanmıyorsun attığın mavralara hala da yazıyorsun. Aç bir blog da senin bu 842km'lik deplasman maceralarını dinleyelim. Trenle deplasmana giden EsEs taraftarının siyahbeyaz resmi olacaktı bir yerlerde, gör de o keşfinle avunduğun deplase olmak nasıl yapılırmış bizzat kendin gör.

adını sen koy dedi ki...

nedir bu her yükselişte olanı aşağıya çekme çabalarınız gençler. ne oldu engin hoş görümüz, ne oldu bizi biz yapan misafirperverliğimiz!?

çok akıcı bir üslubum, zengin bir dilim var.

okuyanları yer yer düşündürüp, yer yer güldürüyorum. ortega da benden çok memnun. beni çok seviyor.

gayet medeni, nezaket kuralları çerçevesinde, galatasaraylı gibi yazıyorum.

hepinizin benden öğreneceği çok şey var.

ben, galatasaraylıyım.

galatasaray, türkiye'dir.

akıllı olun!

Ortega dedi ki...

@adını sen koy,
Her şey iyi güzel de, en sondaki tehditvari laf olmadı sanki. E adam "akıllı olmuyorum lan" dese misal, biri çıksa öyle dese, ne olacak? IP avına mı çıkacaksın :) Sanal alem, yalan alem. Salla gitsin.

linguisticsfc dedi ki...

kaptanın lafı ya "akıllı ol" fazşa takılmamak lazım, sonu benzemesin :D

adını sen koy dedi ki...

okuduktan sonra ben de farkettim ortega. olmamış.

galatasaraylı birinin, bu tip cümleler kurmaması lazım.

zaten bizi diğerlerinden ayıran, bu aristokrat duruşumuz, asil fransız kültürümüz.

benim gibi bir burjuvaya yakışmadı.

başta, temsil ettiğim türkiye'nin batıya açılan kapısı yüce camiamdan, ardından senden, sonrasında da bu blogu okuyan herkesten özür diliyorum.

galatasaray, türkiye'dir.

Santiago dedi ki...

Ortegacım tek başına tribünü yazarken kendine tek başına komplike insan büyük gaalatasaraylı nevi şahsına münhasır komedi dans 3lüsü kıvamında espritüel bir yetenek bulmuşsun :))))

senin gibi Fenerbahçeli birinin, böyle tip cümleler kurmaması lazım.

zaten seni diğerlerinden ayıran, bu aristokrat duruşun, asil TÜRK kültürün.:DDDD

Senin gibi bir burjuvaya yakıştıramadım :DDDD

Çemizgezekspor Orta Amerikadır. :DDDD :DDDD: DDDD: DDDD: DDDD

varol döken dedi ki...

@adını sen koy
rıza sen misin lan yoksa?

Val Resnick dedi ki...

adını sen koy'un yaptığı ironiyi bir tek ben mi anlıyorum yoksa hakkaten bu adam ironi yapmıyor mu?

adını sen koy dedi ki...

varol döken;

rıza değilim ama sana sen kadar yakınım varol. senin uzun saçlı hallerini bilirim. hazır fırsat bulmuşken de söylyeyim;

olm o zamanlar çok kötüydün lan.

neyse, şimdilik bu kadar yeterli. günü geldiğinde hepiniz beni tanıma şerefine nail olacaksınız zaten.

o güne değin;

saldır galatasaray!!

ahmet dedi ki...

Helal IstanBULLS'a tek kisilik tribün ben yapamam sahsen, canim sikilir.
Not: Mesaj küfürlü degildir, klavye gavurcadir :D