Çarşamba, Kasım 25, 2009

Sevgisiyle Rezil Olanlar


İnanıyorum buna!
Dinle aşkım
Dün gece ansızı şöyle bir kadro çıkardım
Kalede Zübizeretta
Sağ bek; Eski Fenerli oyuncu Vişnevski
Sol bek; Van der Kerkof
Stoper; Ohen
Orta saha; çeşitli kişiler.
Ki bilirsinki pek fazla önem vermem
Orta sahaya da orada oynayana da
Güler geçerim "Orta sahanın bel kemiğiyim"
diye övünüp duranlara
Neyse devam edelim sağ açık; Van Basten
Sol açık; Bekım
Forvet; Lefter Küçükandonyadis
"Dün gece beni hiç düşünmedin mi?"
dercesine
Bükme boynunu çiçeğim.
Bir Reykat'ı düşündüm bir seni düşündüm
Bir Müller'i düşündüm bir seni...
Ama dersen ki "hep beni düşün"
Yemişim Popeskusu'nu Kempes'ini
Hep düşünürüm seni
Fakat sen de bil ki aşkım,
Aynı aşkımız gibi bu karmanında
Karşısında kimse duramaz
İnanıyorum buna
Ve aşkımıza
Ve sana

Umut Sarıkaya

not: sipeyşıl tenks tu walkan

2 comments:

Adsız dedi ki...

Hahaha. Bir de efsane "Kaan Dobra şiiri" vardır Umut Sarıkaya'nın. Umut Sarıkaya etiketine bir bakayım dedim, dakikalar geçti gözümden yaşlar geldi vallahi.

kutay dedi ki...

kaan dobra'yı yazmak için gırdım bende..
umut sarıkaya diğerlerinden farklı benım için, sebebi de kaan dobraydı, bu da krema oldu..)