Pazar, Kasım 22, 2009

Çok Şükür

via Koskorcuk blog

Not: Evet, resmi yalanlama organımızın aman, resmi sitemizin yalanladığı haberini ben de gördüm arkadaşlar. Tıpkı Tümer ve Roberto Carlos transferlerini önce yalanladıkları gibi yalanladılar yine... İnsan ne diyeceğini şaşırıyor. Fazla yazmak istemiyorum bu hususta ama şunu söyleyeyim. Tanjevic'in tazminatından bu derece korkmak bana ister istemez Aragones meselesi vol.2 gibi geliyor. Daha fazla da yazmayayım. Anlayan anlamıştır zaten.


10 comments:

fabio luciano dedi ki...

yemin et:)

aksilaz dedi ki...

nasıl yani ?

muhder dedi ki...

mahmudi diyenler de var.
yemin edilecekse örs için edilsin=)

peralta dedi ki...

harbi mi? resmi sitede bişey yazmıyor...

Ortega dedi ki...

muhder,
Evet doğru. Oktay Mahmudi de var. Lakin beni daha çok Aydın Örs'ün dönüşü alakadar ediyor.

peralta,
Yazmaz abi. Bekle biraz daha :)

murarty dedi ki...

İnşallah..

Cengizhan dedi ki...

pardonda nerden geldi bu haber nedir ne değildir? bizde çok istiyoruz bunun gerçek olmasını fakat kaynak neresidir? bir açıklasanız da boş yere ümide kapılmasak

muhder dedi ki...

alper abi lambuja'da detayları vermiş bugün. sanıyorum daum-aykut modeli uygulaması düşünülüyor. örs olsun da her türlü gideri var bu takımın.

esrarlı gözler dedi ki...

http://www.fenerbahce.org/fb2008/detay.asp?ContentID=17725

haberinizin doğru olmasını ne de çok isteriz de böyle bişey yayınlamışlar bugün. bilemedik kiminki doğrudur.

Canarino dedi ki...

Fenerbahçe.Org kesin en doğrusudur. Hatta öyle ki onlardan doğru yoktur. "Fenerbahçe.Org, iki kere iki dört etmez" dese, ben ona da inanırım.