Pazartesi, Ekim 05, 2009

Fenerbahçe 3 Gençlerbirliği 0


En sevdiğim sayı 8.
Rıdvan'ın numarasıydı çünkü.

8'de 8 yapmak büyük bir başarıdır. Güiza ve A.Santos dışında takımdaki her topçunun çabaladığı, mücadele ettiği bir maç. Hele ki rakip Gençlerbirliği gibi diri bir takımken.

Alex'e söyleyecek söz bulamıyoruz artık. İyi ki varsın Alex.

Özer oyuna girdiği anda içim kıpır kıpır oldu. Ne kadar çok beklentim varmış kendisinden haberim yok. Ama Allah'ı var, top ayağına çok yakışıyor...

Son olarak esas söylenmesi gerekeni yine tribün söyledi. Pankartın dilinden;
"Kendi rekorumuzu kendimiz kırarız...!"


bu güzel pankart için emeği geçen herkese teşekkürler.

5 comments:

Sinan Yılmaz dedi ki...

Yalnız maç 2-0 olduktan sonra söyleyebildi. Bu da bir tuhaf. Aslında bir çok şeyin açıklaması.
Bu oyun mükemmel. Ama bunun yanına bile yaklaşabilecek bir tane daha oyunu yoktu Fenerbahçe'nin.

Ömer dedi ki...

13.haftayi beklemeye basladik iyiden iyiye...Hem de bu halimize ragmen...sayenizde.. :)

aksilaz dedi ki...

tebrikler güzel bir rekor. 10. hafta bi ilk yasanırsa daha bi lezzetli olacak.

sallanyuvarlan.blogspot.com dedi ki...

İkinci yarı daha iyi oynadığımızı söylemeliyim,ilk yarı ben o kadar zevk almadım. Ama hakem'ede ayrı parantez açmak gerekir.Gereksiz kartlar çıkardı bize,ama gençlerbirliğine yerinde kartlar çıkarmadı,özellikle ilhan'ı atmaması ayıptı.8'de 8 yolumuzda devam ediyoruz.Umarım futbol olarak da daha iyi oynarız.Ayrıca taraftarıda kutlamadan edemeyeceğim.Açık'ta açılan Pankart hemen gözüme çarptı.

Saygılar

sallanyuvarlan.blogspot.com

yyyyyyyy dedi ki...

10.hafta deyip duran Fenerbahçeli arkadaşları anlamıyorum. Ligi bir Galatasaray maçına bağlı tutuyorlar.

Neyse yazıya gelince, ben Galatasaraylıyım ama Özer oyuna girince bende heyecanlandım. Gerçekten beğeniyorum Özer'i. Türk futbolu için gerekli böyleleri. Daum'a az küfür etmiyorum bu yüzden.