Salı, Eylül 15, 2009

Türkiye 69 Sırbistan 64


Sırbistan'ı da devirdik. Sıradaki gelsin?

Hidayet'in çok eleştirildiğini görüyorum ama buraya gelene kadar yaptıkları ortadadır. Ayrıca Hidayet'ten bahsediyoruz, takımın starı.. Biraz insafsızca eleştiriliyor sanki.

Sadece iyi savunma yapınca da maç kazanılıyormuş demek ki.

Maç uzatmalara kalınca, heyecandan gideceğim sandım. İzleyemedim uzatmayı (niteliksiz bilgi), totem manyağı olduk arkadaş .

Slovenya maçı şimdiye kadar çıkacağımız en zorlu maç olacak desek yeridir. 12 Dev Adam inşallah yine yüzümüzü güldürecek.

not: bu arada tüm Türk ve İslam aleminin mübarek Kadir Gecesini kutlarım.. Geceniz mübarek olsun efendim...

2 comments:

PVH dedi ki...

Ortega yanlis anlama senin yazina bir cevap degil de genelde yapilan bir elestiriyle alakali bir tespit yapayim.

Dunden beri en az 100 tane "hidayet elestiriliyor ama takimin stari ve cok yoruldu, ayrica sakat, biraz insafli olmak gerek" yorumu okudum ama Hidayet'i elestiren kimseyi de gormedim. En fazla "Hido 1/16 atti, bazilarini gereksiz zorladi, starimizin cok kotu hucum ettigi maci kazanmamiz mucizedir" yorumlari okudum ki bu da elestiri bile degil, tespit en fazla.

sallanyuvarlan.blogspot.com dedi ki...

Bende hidayeti eleştirdim. Çünkü iyi oynamıyordu elinden gelenin en iyisini yapıyordu. Bir de sakat sakat milli takıma geldiğini unutmayalım...