Salı, Eylül 01, 2009

Haybeden Gerçeküstü Lakırtılar #19


* "İşinizi bugüne kadar hep aynı şekilde yapmışsanız,büyük olasılıkla yanlış yapmışsınızdır." Charles F.Kettering

* Bazı kadınlar neden kollarına da ağda yapmıyor, sormak isterim bunu. Hadi o çok acıtı bir şey olur dersek. Sarartıcı mı ne var, ondan kullanıyorlar di mi misal? Ama kimisinin haberi yok sanırım. Hala kılladyatör gibi dolanıyorlar ortada. Otobüste, minibüste, sokakta görüyorum falan..Olmamış Banu abla diyoruz, ve 2 puan veriyoruz.

*
Yelena İsinbayeva sırıkla üzerimden atlasa ya..

*
Facebook'ta başka bir kızla ilişkide gözüken kızlar, bana lise yıllarında el ele dolaşan kızları hatırlatıyor garip bir biçimde.

* Bazı hatun bloggerlara devamlı asılan tipler var. Hiç sektirmiyor, her fırsatta akıyorlar. Helal olsun valla. Alkışlarlayaşatıyorum sizleri.

* Askerdeyken "pim çek bomba at" sözleri eşliğinde uygun adımda yürütürdü bizi Teğmenimiz. Gıcık olurdum yaptırdıklarına. Meğer ne iyi adammış kendisi. Gerçek bombanın pimini çekip elimize de verebilirdi tıpkı bir başka Teğmenin yaptığı gibi. Günahını aldık Teğmenimizin. Hakkını helal etsin.

*
"Ayşe Arman'ın damacana kılığında asansöre binmesi".. Ekşi Sözlük'te böyle bir şey yazmışlar. Ayşe Arman'ın bir sonraki hamlesi bu olsun.

*
3 milyon Euro'ya neyinizi helal ederdiniz? Günün sorusu da bu olsun?

* Ne biçim isim lan bu dediğim futbolcu isimleri listesine sağlam adım atan biri:
Dmytro Chygrynskiy.

* Ece Gürsel'in Arda Turan'la aralarında bir şey olup olmadığını soran magazincilere cevabı: “Aramızda hiçbir şey olamaz, çünkü Arda’nın boyu çenemin altına geliyor”. O da güzel.

*
Üniversitedeyken bir kız arkadaş Ramazan ayında toplu olarak teravih organizasyonu yapmayı teklif etmişti. Çok ciddiyim.


* Laura Prepon, That 70's Show'u yegane izleme sebebimdir..

* Türkiye'de teknolojik dergi yayıncılığı kural 1: Yapmanız gereken ilk şey; kapağınızı bikinili ya da mayolu bir hatunla kaplayın. İçerik mi dediniz? Sittir edin, orası mühim değil.

* Atiye'nin "Salla" şarkısıyla kendini tutumayan, gaze gelen ve bir anda şarkıya eşlik etme moduna giren bir adamım bebek. Bana aşık olma lütfen.

* Helin Avşar: ‘Her şeyin laik olmasını istiyorum.Ne mutlu Türkiye’.

* Laiklik, insanın kendine yakışanı giymesidir.

* Hastası olduğum magazinci cümlelerine bir örnek: "...Erkek arkadaşı rahat tavırlarıyla güneşlenmeye devam ederken Burcu Esmersoy'un sıcak ilgisi, ilginç görüntülere sahne oldu..." Bu ne lan!

* Bu kadar tespit yeter herhalde..

* "Cesaret insanı zafere, kararsızlık tehlikeye, korkaklık ise ölüme götürür." Yavuz Sultan Selim

5 comments:

Unknown dedi ki...

cok tesekkür ederim abi yaa,isinbayeva cümlesi ile sıkıcı bir aksamda gülme krizine girmeme vesile oldunuz.

Unknown dedi ki...

tespitleriniz cok guzel, 3 milyonluk soruyada yanit dusunuyorum ayrica

Beercholic dedi ki...

Kol kıllarını kesmeyen isimlerden birinin de Adriana Lima olması ne acı..

beckham07 dedi ki...

bnde dikkat etmiştim adriana da almıyor ama o kadar güzel ki umursamadım fazla :)

bu arada bu nasıl bir isimdir? Nasıl okunur yahu? ''Chygrynskiy'' :))

kutay dedi ki...

ilk şarkısıyla ayar oldugum atıye, salla ile gönülleri fethetti..
kol kıllarına karşıyız, benden fazla kılı olan kızlar dolasıyor sokaklarda..