Perşembe, Ağustos 06, 2009

-30 Derecede Yaşanan Alkolik Komedya



Başka bir blogda gördüğüm videoyu, fotoğrafı paylaşmak hiç huyum değildir. Lakin bu kez dayanamayacağım, ben de atıyorum bloga. Papaz'ın Çayırı Blogu'nda gördüm ilk. Daha sonra kaynağına da baktım. Müthiş yorumlar var ama bu video hak ediyor hakikaten.

Fazla yazmak istemiyorum. Sizi görüntüyle başbaşa bırakıyorum. İnternet'te video izlemeye başladığım günden beri, bir videoya bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum. Bi de abiler ne içti, onu çok merak ediyorum.

7 comments:

firat selcuk dedi ki...

amcanın kolları acarak ekrana girmesi.. hahahahahhahaha.. boyle bri sey yok.. hahahahaha.. karnıma agrılar girdi..

Servet dedi ki...

Hemşerilerim kadar içten söveni yoktur :)

Alkol konusunda bişey içmeye gerek yok o soğuk bu hale geritebiliyo ..


O maçtan ufaktan bir not Trabzon'dan maça gelen taraftarlar arasında hangi akla giydilerse Terlik giyip gelenlerde vardı...

Flying Dutchman dedi ki...

benim videonun yerlere yeksan olduğum bölümü kimsenin ellerini kullanmamasına rağmen Bülent'i ve güvenlik görevlisini aralarına katıp götürebildikleri bu hortum karakterindeki arkadaşlardır...

hakikaten türk internet tarihinin en komik videolarından birisi

Unknown dedi ki...

mükemmel :)))))

varol döken dedi ki...

arkadaşlar, bloggerlar, yüce bilim dünyası... siz nasıl bir fırsatın karşımızda durduğunun farkında mısınız? gülüp geçtiğimiz, gözlerimizden akan yaşlardan farkına varamadığımız bir durum daha doğrusu bir buluş söz konusu burada...

tübitak sözüm sana, al bu videoyu, bul bu adamları ve yere değmeden nasıl yürüdüklerini, aynı anda kilolarca maddeyi nasıl taşıdıklarını keşfet... gerçek moonwalk lan bu, gözümüzün önünde...

michael jackson'ın yasını tutacağımıza, mirasına sahip çıkalım!

tunchay dedi ki...

yıkılırcasına

Tarjeta Amarilla dedi ki...

dagildim :D