Pazartesi, Kasım 10, 2008

Salih Abi

Blogun müdavimlerindendir Salih Abi. Yorum bırakmasa da yazılara, okur her bir yazıyı ilk günden beri, sağolsun. Maçtan sonra telefonuma gelen mesajlar arasında en samimi olanını o gönderdi.. Küfürleri sansürleyerek yayımlıyorum buradan. Salih abi izin vardır inşallah (:

"Olm, senin a... k... ben. Ne güzel maç için hiç havaya girmemiştim. Senin blogdaki yazıyı okudum, gaza geldim. Bir de iddaa oynadım üstelik. A.. k... ben böyle işin. S...cem totemini. Yine yatırdın bizi..Her derbi öncesi aynı muhabbetten bıkmadın mı a... k... Tebrik falan etme mi beklemiyorsundur inşallah".

Tebrik beklemiyorum da hakkını helal et abi..Senden izinsiz yayımladık mesajını. Ayrıca totem bizim işimiz, vazifemiz.. Sağolsun bizim topçular da her sene boş geçmiyorlar..

Bu arada maç yazısını yarın yazarız nasipse..

2 comments:

redfox93 dedi ki...

ortega ? renkdas naber nasilsin ?
demek ki o kadar da umitsiz olmaya gerek yokmus degil mi :)
maçtan once soyledigimi maçtan sonrada tekrar ediyorum.biz G4L4T4S4R4Y'I hep yendik ve yenmeyede devam edecez insallah.10 seneye cikti gs'nin yenememezlik serisi.nice 10 yillara diyip kapatim.

Adsız dedi ki...

ünlü olmak istemiyorum. medyatik yapmayın beni reca ederim :D

salih kalaycı