Çarşamba, Kasım 12, 2008

Didem Erol Şov Devam Ediyor

Hollywood ünlüleriyle yaptığı arkadaşlıklarla basının ilgisini çeken Didem Erol; Beyaz Show'da, Josh Holloway'e "Size dokunabilir miyim?" diyen Bergüzar Korel'i utançla izlediğini belirterek "Bergüzar, Türkiye'de çok tanınan biri. Ben de 12 yıldır bu camiadayım ama o, çok iyi bir dizide rol alması nedeniyle insanlar tarafından çok daha iyi bir star olarak algılanıyor. Bir diziyle star olmuş sonuçta. Bergüzar Korel Türkiye'nin starı olarak Beyaz'ın programına katıldı ve Josh Holloway gibi bir insana 'Size dokunabilir miyim? Vallahi, bir arkadaşım için' dedi. Ben bunu utanç içinde izledim. Ama halk tarafından, o benden daha iyi bir star olarak görülüyor. Benim Oliver ile ne hikayelerim var, demek ki benim Amerika'da yaşadıklarımı Bergüzar Korel yaşasa bayağı heyecanlanacaktı. Onun için algıda problem oluyor. Kompleks olarak da nitelendirebiliriz bunu" dedi.

alıntıdır..Hürriyet'ten..

3 comments:

Flying Dutchman dedi ki...

lan iyi ki bir oliver stone'la sevişmiş bu da ya...her röportajında oliver da oliver

Adsız dedi ki...

vurdurmus belli amerikada oliver da ibne bu arada

Çubuklu Sevdalısı dedi ki...

bi insan bu kadar "mal" olur