Cumartesi, Kasım 22, 2008

Bir Gün Bunun Olacağını Biliyordum

Benim açımdan beklenen oldu diyebilirim. Hatta eminim ki, bu sayfayı okuyan ve Karaköy iskelesini kullanan birçok kişi de zaman zaman düşünmüştür bu ihtimali. Müneccim boku yemişliğim yok aslında, başlığı öylesine attım..

Kadıköy'e her geçişte beni yusuf yusuf hallere sokan bir yerdi burası. Az biraz sallandı mı, "ahanda şimdi gittik" derdim çevremdekilere. İçinde bulunduğum her an bildiğim tüm duaları okurdum.. Böyle bir şey olacağı belliydi diyorum bu sebeple..

Ölen ya da yaralanan kimse olması sevindirici tek şey. Böyle olayları doğal karşılamamız ise üzerinde uzun uzun tartışılması gereken bir şey..

4 comments:

Selin dedi ki...

özellikle havanın rüzgârlı olduğu günlerde vapur beklerken felaket senaryoları yazardım kafamdan, sonunda gerçek oldu :-/ en azından kimseye bir şey olmadı...

mrcool dedi ki...

memleket batıyor

kartalsafa dedi ki...

bişey olmaz yaparlar yenisini para bok onlarda....

Ömer dedi ki...

dunden bugune 15bin ayri kisinin yazisinda,iletisinde "lise yillarim orda gecmisti ah ah" tarzi seyler okudum ha. gulesim geldi. ne kiymetliymis a.k iskele..