Perşembe, Kasım 06, 2008

Çanakkale Geçilmez

Arsenal 0 Fenerbahçe 0

Resmen "Çanakakkale geçilmez"i uyguladık maçta. Artık Kadıköy'e gelip, 10 kişiyle kapanan bazı Anadolu takımlarına laf yapmamamız lazım bu futboldan sonra. Yazık vallahi...

Bu kadrodan süper nitelikte bir ofansif futbol beklemiyorum. Benim derdim daha çok 6 ayda değişen futbolumuzla ilgili. Geçen sene Chelsea taraftarına 2.yarı yusuf yusuf anlar yaşatan takımdan buraya ne kadar çabuk geldik. Dünya üzerinde bunun benzeri kaç takım vardır acep? Araştırmak lazım..

Selçuk ve Maldonado ikilisi yarı sahayı doğru düzgün geçmedi. Uğur ve Kazım da laubali olunca ancak uzaktan şutlarla gol atmayı denedik. Alex'in yokluğu takım savunması adına hanemize bir artı koyuyor olsa da, üretkenlik namına sıfır oluyoruz. Bu da bir gerçek. Ve ben her zaman Alex derim, illa ki Alex.. Futbolun güzelliğinden yanadır tercihim.

Bence yapılacak tek şey Alex'le birlikte Semih ya da Güiza'dan birini ileri uçta oynatmak. Benim tercihim Semih'ten yana olur ama Güiza'nın yalandan presleri ve yüksek bonservisi ona kulübe yolunu göstermez herhalde.

Tribünde olan taraftara helal olsun. Maç boyunca çok güzel görüntüler sundular. Maça gidenler yaptıkları yorumlarda Arsenal taraftarının maçı bırakıp bizim tribünü izlediğini söylüyorlar. Gerçi Arsenal taraftarı da kendi takımından memnun değil, orası da ayrı mesele. BBC Türkçe servisinden bir isim Ntvspor yayınına bağlandı bu akşam ve Arsenal taraftarının maç boyunca 2 kez heyecanlandığını söyledi. Birincisi Celtic deplasmanında M.United gol yediğinde olmuş, diğeri de Vela oyuna girdiğinde..

Porto'nun galip gelmesi üzücüydü bizim açımızdan. Gruptan çıkma ihtimali hala var olsa da, Uefa'da devam etmeyi tercih ederim. Öyle olmalı hatta. Lugano hala umudumuz var demiş. Evet, hala umut var ama umutsuzluğa itecek onlarca gerçek karşımızda duruyorken, insan umutlanmaya fırsat bulamıyor ne yazık ki..

Şimdi Pazar akşamını bekleyelim bakalım..

6 comments:

ziggytheking dedi ki...

hasan sen şimdi diyosun ki karşı yakadakiyle el ele kol kola şükrü saracoğlu'na diyosun bunu mu anladım ben? :)

Lord Ricko Joel dedi ki...

pazar akşamı zorlu bi maç olacağa benziyor..gs portekizden galibiyetle, fb de londradan beyaz altın değerinde bir bir puanla giricek saraçoğlu'na.
tahminim; 1-0
(fener'liyim)
:)

peralta dedi ki...

sen ailen için 70 bilet al, üstelik de ilk maçta 11'e alınmadım diye gider yap, sonra da götünü sallaya sallaya dolaş Emirates'de! colin kazım richards denyosundan kurtulmalıyız. at geriye önder'i, sal öne gökhan'ı. bundan kötü mü olur, hiç sanmıyorum.

selçuk cezalı duruma düşünce rosetti'nin attığı golle porto karşısında 1-0 öne geçmiş olduk.

bir de emre belözoğlu bireysel oyuncu antrenörü dolu arslan eşliğinde düz koşu yapmış...

çok mutsuzum be ortega!

medgallis dedi ki...

al benden de o kadar peralta..
kendimi sanata versem diyorum bu sezon.isler o kadar kotu ki opera bestelemekten asagisi kesmez.bir de sadece kazanmak icin seviyorgillerden olmak var ki o bunyeye hic uymaz.'cekilecek derdimiz varmis' diyerek cekecegiz artik.

Ortega dedi ki...

ziggytheking,

Bahsettiğin şey Uefa finaliyse, Kadıköy'de finali bir Türk takımının oynayacağına inanmıyorum derim.

ziggytheking dedi ki...

Bu format ve takımların bu halleriyle dediğin gibi finalde bir Türk takımı olacağına ben de inanmıyorum. Ama dediğin gibi Fenerbahçe için daha iyisi UEFA'da devam etmektir.