Perşembe, Ekim 16, 2008

Kışın Göbeği Açık Kıyafet Giyen Kızlar


"bu kizlarin fok gibi deri altinda 10 cm. yag tabakasi ile, yada kanlarinda antifirizle gayet donanimli yaratilip yaratilmadiklari merak konusudur. cunku genelde bu sekilde giyinen kizlar, yumurtaligini usutur, bilemedin sistit olur bi sekilde illa ki hasta olur. soguk kis gunlerinde gobek dekolteli bu hatunlarin nasil olup da bu sekilde giyinip hala saglikli kaldiklari paylasilmasi gereken bir bilgidir. kış sporları ile ugrasanlarin kullandigi bir takim krem sprey edevat mi kullaniyorlar yoksa kendi kendilerini bilimum uzak dogu felsefesi ivir zivirla egitip konsantrasyon gucuyle usumemeye ikna mi ediyorlar yada poz kesecem diye 2 gun gezip 5 gun yorgan dosek yatiyorlar..."

(bkz: aciklama bekliyoruz)
yazan: bigidi - ekşi sözlük

4 comments:

gözde dedi ki...

ben de anlamıyorum açıkçası. ben ne zaman böyle giyinsem, butun haftayı yatağımda geçiriyorum ama bazıları var, devamlı böyle giyiniyorlar. birşey olduğu yok :)

GK dedi ki...

Bide kışın kaban atkı bere eldiven vs nin altından bu çıkınca insan şaşırıyor,hatta yer yer kızıyor.Ama güzel de lan.Kız göbeği iyi bişey.Kendi göbeğimle kıyaslayınca güzel yani.İlla birinin göbeği görünücekse kızlarınki görünsün.Evet.

graSS dedi ki...

tonla bizim okulda.

Roy Keane dedi ki...

Hoşlanmıyorum abi bu işlerden. Yazları da ayağı gösteren ayakkabılardan hoşlanmıyorum. Herkesin kişisel tercihi tabi.