Cuma, Eylül 05, 2008

Ramon Abimize Saygılarla

AcetoBlogu takip edip de Ramon abimizi tanımayan yoktur herhalde. Aceto'nun Enrique Cerezo yazısına girdiği yorumda Ramon demiş ki; Maradona ve Sanchez aynı blogda olmaz. Baktım bir karşılaştırma yapmış abimiz, ben de dayanamadım sordum; "Zico için Pele'den iyi diyorlar, sen ne dersin?"

Cevap vermeyi ihmal etmemiş sağolsun,anladığım kadarıyla yazmaya çalışacağım.. Zico'nun 1982'deki performansından bahsetmiş.Efsane bir oyuncuydu diyor ve ekliyor, yine de Zico'nun forvet olmadığını daha çok Roberto Baggio,Totti, Raul gibi 2.forvet olduğunu söylüyor(kötü çevirdim, farkındayım.santrafor değildi demek istemiş sanırım). Ona göre dünyanın en iyi futbolcusu di Stefano'ymuş, Pele değil.

Bahsettiği oyuncuyu izleyemedim tabii ki.Sadece kitaplardan, internette okuduklarımdan biliyorum. Adam birçok dünya yıldızını izlemiş, haliyle aşmış biri ve bi de top 10 şeklinde liste yapmış bu sorumun üzerine. Listeyi aşağıya yazarız. O değil de, "Maradona ve Cruyff'u izledim. İkisi de bu listeye giremez" diyor adam yahu. Bu Ahmet Çakar tarzı iddialı yorumlarına hasta oldum Ramon'un. Adamın buraya yazdıklarımdan haberi olmayacağı kesin ama gündemimiz oldu birden..Dünya bir köy aslında, globalizeyşın..eehhmm..Neyse, buyrunuz efenim, Ramon'un top 10u.

1 di stefano
2 puskas
3 hugo sanchez
4 santamaria
5 santillana
6 k.dalglish
7 raul
8 zico
9 beckenbauer
10 c.ronaldo

10 comments:

kartalsafa dedi ki...

bu di stefano'yu bizim madrid panteri varol fitil etmiş niahaha.

Adsız dedi ki...

real madridlilerin hepsi usutmus

su listeye bak cogu madrid'de oynamis

maradona ve cruyff barcelona efsaneleri oldugu icin giremez demis

Cok ezik bi adam su ramon.Sirf ispanyol diye bu kadar saygi duymanizda enteresan tabii

Cruyff Raul'dan kotu topcu dedikten sonra allemi cihan olsa 5 para deger vermem o kisiye.Fanatiktir gozu donmustur.

Bizde de cok.

Fanatik Galatasarayliya desen en iyi 10 yap Fener'den bir tane topcu koymaz Lefteri Can Bartusunu unutu verir.

Aynisi Fanatik Fenerli icinde gecerli.

Ama klasik Turk insani iste yabanci hayranligi.O ne derse olay oluyor.

Maradona kucuktur Raul ha?

Hadi Ramon hadi canim

Adsız dedi ki...

ramon akıllı olsun :D

Adsız dedi ki...

Acetoyu takip edenler bilirler,ramon fanatik reallidir.alakasız postlarda real madridle ilgili yorumlar gonderir,onun icin real herseyden ustundur.aceto da reali sevdigi icin ona sempati besliyor.Hatta sırf bu yuzden ispanyolların iki buyuk ressamını bile karsılastırdılar.biri madrid yanlısı biri katalan yanlısı diye :).goya ve picasso

hepsini bir kenara bırakmak gerekirse yazdıkları cogu zaman cop tenekesinden farksız.

Santiago dedi ki...

Katılıyorum İsimsiz'e.Fanatikin hepsi aynı...Reallide manchesterlide Galatasaraylıda Fenerlide olsa farketmiyo...
ama asıl garip olan Ramon denen şahsiyet bi kelime Turkce bilmeden Turkce bi blogu takip edip yazıyo ya
helal olsun...
Gerci bazen hatta cogunlukla anlamadıgından ortadan dalıyo konuya ama olsun o kadar :)))

biggins dedi ki...

Gerçekten madrid'in ilk 11'ini yapmış neredeyse.. Maradona ve Cruyff yok, Raul var.. Yeme bizi Ramon abi demezler mi adama ?

Adsız dedi ki...

c.ronaldo nun olup zidane nin olmadığı bir liste , liste değildir..hele top 10 hiç değildir...

Ortega dedi ki...

Doğru diyosun haan.. Zidane'sız liste olmaz. Hadi Maradona gibi listeler üstü bir adamı geçtim..Zidane be abi...boru mu :)

Blogspor dedi ki...

Ronaldo Real'e gitmek istiyor.Ramon'da o yüzden koymuştur listeye :)

Alper Öcal dedi ki...

Can Bartu da standart bir adam der Zidane icin...