Perşembe, Eylül 18, 2008

Ne Olacak Acaba Bu İşlerin Sonu?

Porto 3 Fenerbahçe 1

Nerede kalmıştık dedik maç öncesi ama o yazıda da belirttiğim gibi, pek ümidim yoktu maç öncesinde. Sadece bu maçın havası başka yorum akımına kapılıp "acaba" diyenlerdendim.

İtiraf etmek gerekirse, daha kötü bir futbol ortaya koyacağımız düşünmekteydim. Hatta maç öncesi skor tahmini isteyenlere 3-0 Porto alır demiştim. Aslında skor pek farklı olmadı. Sadece biz 1 tane attık ama tahminde bulunurken gol pozisyonuna gireceğimizden bile şüpheliydim. Öte yandan maçın 2.yarısında derli toplu oynadık. Belki Porto erken gelen 2 golle oyunu rölantiye aldığı için böyle oldu.

Maldonado takımda kötünün iyisiydi. Güiza'nın da zorlaması iyiydi. Tabii tek başına olunca bunlar pek işe yaramıyor. İki kanat adamının da gol bölgelerinde olması gerek. Tuncay'ın ya da Deivid'in yaptığı gibi. Maç sonu yorumlarında Rıdvan Dilmen sık sık bundan bahsetti. Çok doğru bir yorum.

Can ve Yasin'i eleştirdiğim zaman, Yasin'in en azından oynadıkça üstüne bir şeyler kattığından söz ediyordu çevremdekiler. Ben hiç öyle düşünmüyorum ne yazık ki. Şu anki halleriyle Fenerbahçe'de yedek oturacak çapta bile değiller. Bu da oldukça sinir bozucu bir durum.

Bugün Selçuk çok şaşırttı beni. Sakatlık sonrası harikulade bir performansı ondan beklemek abartıydı denebilir, ama bu kadar da kötü oynanmaz ki arkadaş? Top kayıplarıyla dellendim..Yasin, Selçuk ve Emre'nin yaptığı her top kaybı kalemizde tehlike oldu.

Carlos'un kredisi bitmez diyoruz da, böyle giderse kendisi bitirecek tüm kredisini. Sevilla maçındaki sakatlıktan sonra yalan oldu. Yenilen ilk golde R.Carlos kalitesindeki bir oyuncu nasıl kademeye girmez, onu da anlamış değilim.

Son gol için bir şey denemez. Güiza'nın kaçırdığı pozisyon ise şansızlık. Atsak, doğru düzgün oynamadan 1 puan alabileceğimiz bir maç olacaktı belki de.

Kiev çok güçlü takım. Arsenal maçıyla da bunu gösterdiler. Kendi sahamızdaki maçlarda alacağımız puanlarla Uefa'ya gitsek, bu görüntümüzle büyük başarıdır.

dip not:Takımda kadro derinliği olmaması da ayrı bir durum. Porto maçında Güiza sakatlansa sahaya süreceğin adam İlhan Parlak. Hani Hacettepe maçında bile sahaya sürmekte tereddüt edeceğin adam. 3-4 yıl önceki forvet hattımızla bugünkü arasında ciddi fark var.

4 comments:

del piero dedi ki...

ben dün akşamki maçta lugano-maldonado-guiza üçlüsünü beğendim...yasin ve can'ın artık kendini geliştirebileceğini hiç sanmıyorum,bu sene çok kırılgan bir takım kurmuşuz,her dakika bir sakatlık yaşayabiliriz ki dün akşam josico 7 dakikada sakatlandı çıktı...
1 puan almamamız için bir neden yoktu,portoda maç eksiği yüzünden kondisyon sıkıntısı çekti sanırım...evinde kaybeden bu gruptan elenir, ama bizimde kadıköyde işimiz kolay olmayacak,sakatların bir an önce dönmesi gerek...
bende maç öncesi umutsuzca oturdum tv başına ama 1 puan alacak kadar oynamıştık yazık oldu, üzülmiycem sinirlenmiycem diyorum yine beceremiyorum...

Blogspor dedi ki...

Gökhan Gönül'ün tutacağı adamı Lugano,Carlos'un tutacağı adamı Yasin tutuyor.E böyle olunca ortası boş kalıyor ve Porto çok kolay gollerle sonuca gidiyor...

pclion dedi ki...

Fenerbahçe Aurelio-Appiah gibi avrupa çapında bir orta saha ikilisini bir hiç uğruna göndererek bugünün zeminini hazırladı.

Açıkçası gruptan çıkmayı pek mümkün görmüyorum artık, Kadıköy büyüsü devam ederse 3.lük gelir, onu da iki hafta sonra göreceğiz.

Adsız dedi ki...

kendi dusen aglamaz hoca.