Cuma, Eylül 26, 2008

Kılıçdaroğlu vs. Fırat

Bu iki siyasetçiye de aynı uzaklıktayım. Yani tartışma öncesi herhangi bir ön yargım yoktu. Canlı yayını o saatlerde dışarıda olduğum için seyredemedim. İnternetten takip edince de, insan kimin daha baskın olduğunu, hangisinin diğerini köşeye sıkıştırdığını anlayamıyor. O yüzden bu hususta da yorum yapamıyorum.

Beni şu an için ilgilendiren tek şey şu yukarıdaki kare. Biri diğerine "müfteri" der, ötekisi "Bay Baron" der.. Kameraların olmadığı ortamlarda tabii okkalı küfürler ediliyordur muhakkak..Ama eninde sonunda "ne pis bir şey şu siyaset" dediğimiz olayda, hasmınla tokalaşıyorsun, objektiflere gülüyosun falan. Sırf bu gibi samimiyetsiz yaklaşımlardan dolayı yıllardır siyasete bulaşmamaya çabalıyorum. Umarım bu tavrım ömrümün sonuna kadar sürer..

Belki de, bu samimiyetsizlikler sadece siyasette yok diyebilirsiniz. Doğrudur..ama en çok siyasette oluyor. Zaten bir ben eksikmişim gibi, oraya da yetişmek istemem. Ben bana yetiyorum zaten dertlerimle..

3 comments:

haan dedi ki...

horoz dövüşünden öteye geçmedi , iyi ki izlememişsin..


k : uyuşturucu kaçırdınız
m : kaçırmadık
k : işte belgesi
m : o belgeyi mahkeme iptal etti
k : ama zaman aşımından etti
m : o belge hukuki ilüzyon
k : rüzgara karşı işer üstüme şıçratmam..
m : benim 16. dedem yeniçerigücünde sol açıktı..

Santiago dedi ki...

Yandaş medya! kılıçdaroğlu kılıçtan gecti demiş
Chp medyası! ise Fırat Nakavt

Benmi Nazlı Ilıcaka katılıyorum bu tip tartışmaların kazananı olmaz boks karsılasmasından sonra nasıl her 2 boksor mac sonu kendini kazanan ilan eder ona benzeyecek demişti aynen dediği gibide oldu...

n0s dedi ki...

12 eylul sorası kuşağı işte ne bekliodum ki